grå :) Skrevet 29. januar 2008 #1 Skrevet 29. januar 2008 må innrømme noe jeg da ( fire har det fint forresten igjen, bortsett fra noen småplager så ikke noe med henne) men navnet på broren din har liksom ligget litt på minnet og murra så jeg tok og google ham i dag*flau* får opp noen skuespillergreier. er det ham? jaaaaa jeg er nysgjerrig. hadde ikke sett for meg ham der om du skjønner:D
Gjest Skrevet 29. januar 2008 #2 Skrevet 29. januar 2008 Godt å høre ting er greit med 4, bare si fra om det er endring, så sender vi kornasjer oppover anyday! Hennes helse og velvære er viktig for oss. Bruttern er "semikjendis" og spiller i Olsenbanden JR (serien og de første filmene) samt i Natsøsteren som går på TV nå Lille stjerna mi:)
grå :) Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. januar 2008 haha det var det jeg fant ut også. tenkte bare ikke si det så høyt her inne sånn i tilfelle *ler* hehe litt kult:) hadde nok aldri tippa det. hilse familien! fire kom akkurat inn fra tur nå og ser rimelig fornøyd ut
Gjest Skrevet 29. januar 2008 #4 Skrevet 29. januar 2008 Hilse du også! Og gi både jentene og pelsdotten en stoooor klem fra meg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå