Sånn kan det gå Skrevet 29. januar 2008 #1 Skrevet 29. januar 2008 http://www.dailymail.co.uk/pages/live/articles/showbiz/showbiznews.html?in_article_id=510913&in_page_id=1773 Tøff og flott beslutning synes jeg.
Gjest Skrevet 29. januar 2008 #2 Skrevet 29. januar 2008 Får ikke linken til å fungere. Blank side, bare.
Sånn kan det gå Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. januar 2008 Prøv denne: http://www.dailymail.co.uk/pages/live/articles/showbiz/showbiznews.html?in_article_id=510913&in_page_id=1773
Sånn kan det gå Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. januar 2008 Æsj det hopper inn et ekstra mellomrom alltid Finn der det står %20 i linken etter at du prøver å åpne den så skal det gå.
Tommage♀♂ Skrevet 29. januar 2008 #6 Skrevet 29. januar 2008 Jeg er enig i at de bør jobbe og tjene penger, men det må da være andre måter å lære dem det på enn å ta hele arven fra dem. En så stor formue kan fint deles opp og gis til både veldedighet og familie/barn! Før de skal arve er de forhåpentligvis så voksne at de allerede er ute i jobb. Jeg ville ikke gjort det på den måten, men hver sin lyst
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 29. januar 2008 #7 Skrevet 29. januar 2008 Klok dame. Man kan jo se mange eksempler på at det ofte går galt når ungene får penger rett i hendene.
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 29. januar 2008 #9 Skrevet 29. januar 2008 Hvorfor er det så viktig at man skal arve i det hele tatt? Nå er ikke mine foreldre akkurat velstående, men jeg håper de bruker pengene sine mens de lever. Jeg skal klare meg fint med egne opptjente penger.
Gjest Skrevet 29. januar 2008 #10 Skrevet 29. januar 2008 Da er det oppdragelsen som har kommet til kort. Det finnes masse flotte mennesker som kommer fra pengesterke familier. Å kunne gi barna mine den frihet å følge sin "bliss" uten økonomiske bekymringer er akkurat hva jeg ønsker.
~Roskva~ Skrevet 29. januar 2008 #11 Skrevet 29. januar 2008 Jeg synes det der er vanskelig, jeg. Det kan godt hende at folk kan bli "ødelagt" av å bare leve på arvede panger, og ikke måtte jobbe. Men det virker jo unektelig litt kjipt å ikke etterlate barna NOE... I slike saker, som alltid, er nok et sted midt i mellom det beste...
Sånn kan det gå Skrevet 30. januar 2008 Forfatter #12 Skrevet 30. januar 2008 En skal faktsk være vanvittig sterk til ikke å la seg "forføre" av mye penger, spesielt om man aldri har behøvd jobbe for dem. Ikke spesielt mange av den gruppen mennesker som faktisk greier holde seg unna overdreven festing, alkohol, narkotika f.eks En får også en langt større grad selvrespekt og selvtillitt av selv å ha bygget opp det man har i livet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå