Gå til innhold

Bare meg som er dypt og inderlig enig med Nigella?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æsj det hopper inn et ekstra mellomrom alltid

Finn der det står %20 i linken etter at du prøver å åpne den så skal det gå.

Skrevet

du må fjerne %20 altså

Skrevet

Jeg er enig i at de bør jobbe og tjene penger, men det må da være andre måter å lære dem det på enn å ta hele arven fra dem. En så stor formue kan fint deles opp og gis til både veldedighet og familie/barn! Før de skal arve er de forhåpentligvis så voksne at de allerede er ute i jobb.

Jeg ville ikke gjort det på den måten, men hver sin lyst

Skrevet

Klok dame.

Man kan jo se mange eksempler på at det ofte går galt når ungene får penger rett i hendene.

Skrevet

Hvorfor er det så viktig at man skal arve i det hele tatt?

Nå er ikke mine foreldre akkurat velstående, men jeg håper de bruker pengene sine mens de lever. Jeg skal klare meg fint med egne opptjente penger.

Skrevet

Da er det oppdragelsen som har kommet til kort. Det finnes masse flotte mennesker som kommer fra pengesterke familier.

Å kunne gi barna mine den frihet å følge sin "bliss" uten økonomiske bekymringer er akkurat hva jeg ønsker.

Skrevet

Jeg synes det der er vanskelig, jeg.

Det kan godt hende at folk kan bli "ødelagt" av å bare leve på arvede panger, og ikke måtte jobbe. Men det virker jo unektelig litt kjipt å ikke etterlate barna NOE...

I slike saker, som alltid, er nok et sted midt i mellom det beste...

Skrevet

En skal faktsk være vanvittig sterk til ikke å la seg "forføre" av mye penger, spesielt om man aldri har behøvd jobbe for dem.

Ikke spesielt mange av den gruppen mennesker som faktisk greier holde seg unna overdreven festing, alkohol, narkotika f.eks

En får også en langt større grad selvrespekt og selvtillitt av selv å ha bygget opp det man har i livet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...