Gå til innhold

Flere som irriterer seg over CSI Miami??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det er en helt forferdelig serie, han der hovedpersonen står jo bare og poserer hele tiden. Greier ikke å se humoren i det lenger (er vel ikke meningen det skal være morsomt heller), det er bare plagsomt og patetisk...Og selvsagt så må samboeren min se det hver gang.

Har hørt det er verdens mest sette serie, er folk helt sprø?? Verden er gal, bare jeg som er normal.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig. Horatio er blitt en parodi, han ødelegger hele serien. Enda godt det er et par andre mannebein som er verdt bryet ;)

Gjest ღgulleღ
Skrevet

CSI Las Vegas er super! Men må si meg enig i at Miami SUGER!!

Skrevet

Nei er du gal. Horatio er knall tøff. Elsker den kalde stilen hans, passer så bra inn i serien.

Skrevet

Horatio er tøff,men Grissom er drit kul!!!!

Hadde man hatt han i norge! Super sær kæll som går rundt seg selv og prater med seg selv og finner ALLE detaljer...

Litt moderne ny versjon av Poirot...... =0)

Skrevet

Helt uenig. Både sambo og jeg sluker alt av CSI.

Skrevet

Liker de andre CSI seriene, men ikke Miami. Helt enig i at Horatio ødelegger alt. Kan ikke fordra den overkule, inneslutta stilen hans. Han skuespilleren formidler jo bare èn eneste følelse hele tiden..!

Skrevet

Den orginale CSI er jo best..

Etter at jeg så en Jim Carrey parodi på Horatio i Miami ler jerg meg gjennom hver enese episode, men begynner å bli temmelig lei..

Du ser han vel aldri forfra, ALLTID i profil, og han forsvinner like fort som han kom - med solbrillene..

Skrevet

Liker de andre CSI, men IKKE CSI Miami...Haater Horatio..Han ødelegger alt..Når kona hans i serien døde, satt han der bare..Ingen reaksjon..nei

Skrevet

Er nok verden som er gal :-) Jeg syns også Horatio er helt tåpelig. Nei, lenge leve den originale CSI!

Skrevet

Hehe, bra det er (noen) flere som meg:-) Elsker vanlig CSI, og CSI New York er også greit, men Miami.............niks.

Skrevet

Det som er litt morsomt er at man i hver episode kan telle hvor mange ganger Horatio tar av og på seg solbrillene!! Var oppe i 9 ganger en episode ;-) Eller morsomt for en som har litt fritidsproblemer som meg da :-P

Skrevet

Ha ha ha! Må bare signere denne:-) Liker både CSI Las Vegas og NY, men CSI Miami ser jeg og mannen min egentlig bare for å le av Horatio. Det er jo i grunnen ganske artig å høre hvilke "gullegg" han kommer med i hver bidige episode... For en patetisk rollefigur!

Skrevet

Utrolig morsom lesning dette her. Samboern min og meg er hekta på csi las vegas med Grissom i spissen. Har sett alle episodene på dvd.

Så var fortvilet (helt til i går kveld) når der ikke var flere sesonger tilgjengelig, så derfor fulgte vi litt med på csi miami, og vi har irritert oss over akkurat det samme som dere..hahaha :) Horatio bare står og ser på i alle episodene jo, også skal han passe på alle ofrene....

Skrevet

Jeg sluker også alt av CSI rått,, jeg synes sevfølgelig at Horatio er kjempetøff;P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...