☆lillastjerne☆ Skrevet 29. januar 2008 #1 Skrevet 29. januar 2008 Var overgangen stor fra 2-3 og hva er forkjellene/forandringene??
semma Skrevet 29. januar 2008 #2 Skrevet 29. januar 2008 Dytter. Dette skulle jeg også gjerne likt å vite.;o)
*Super*Mamman* Skrevet 29. januar 2008 #3 Skrevet 29. januar 2008 Jeg skal ha nr 3 i mai.. Og ei venninne sa at overgangen var veldig stor. .Kunne like så godt ha hatt 10 barn da sa hun.... Gud hjelpe meg sier jeg bare.. Håper virkelig ikke at det stemmer, hehe.... Men ser for meg at overgangen fra 1-2 er værre.... Tror ikke det blir så store forskjellen nå,,,,( håper, håper, hehe)
lengsel er over termin Skrevet 30. januar 2008 #4 Skrevet 30. januar 2008 kan ikke si det var så veldig stor forskjell fra 2 til 3 nei. men nå når nr 4 kommer tenker jeg det blir noe annet. bare det med bil liksom.. dette er uansett noe man venner seg til så det går i ett til slutt likevel. men mine 2 største er såpass stor at dem klarer seg selv for det meste da.
nordsola Skrevet 30. januar 2008 #5 Skrevet 30. januar 2008 For meg var det ingen overgang mellom nr 2 og nr 3 for da var rutinene inne allerede i forhold til å ha flere barn. Forskjellen var veldig stor mellom 1 og 2, da merket jeg det... spesielt det å huske alt når vi skulle på tur... ol altså praktiske ting.
3jenter Skrevet 30. januar 2008 #7 Skrevet 30. januar 2008 Venter nr fire. Største overgangen var fra 1 til 2. Jeg tror det har endel å si hvor tett barna kommer. Har mye å si på åssen babyen er og da. Visst babyen har kollik el ikke osv. Min nr tre var veldig rolig og kom inn i rutinene ganske fort. Som en av de andre skriver her så blir det større forandring med nr 4 m hensyn til bil og plass og sånt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå