Gå til innhold

Dere som har 3 barn!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var overgangen stor fra 2-3 og hva er forkjellene/forandringene??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter. Dette skulle jeg også gjerne likt å vite.;o)

Skrevet

Jeg skal ha nr 3 i mai.. Og ei venninne sa at overgangen var veldig stor. .Kunne like så godt ha hatt 10 barn da sa hun....

Gud hjelpe meg sier jeg bare.. Håper virkelig ikke at det stemmer, hehe....

Men ser for meg at overgangen fra 1-2 er værre.... Tror ikke det blir så store forskjellen nå,,,,( håper, håper, hehe)

Skrevet

kan ikke si det var så veldig stor forskjell fra 2 til 3 nei. men nå når nr 4 kommer tenker jeg det blir noe annet. bare det med bil liksom.. dette er uansett noe man venner seg til så det går i ett til slutt likevel. men mine 2 største er såpass stor at dem klarer seg selv for det meste da.

Skrevet

For meg var det ingen overgang mellom nr 2 og nr 3 for da var rutinene inne allerede i forhold til å ha flere barn. Forskjellen var veldig stor mellom 1 og 2, da merket jeg det... spesielt det å huske alt når vi skulle på tur... ol altså praktiske ting.

Skrevet

flere???

Skrevet

Venter nr fire. Største overgangen var fra 1 til 2. Jeg tror det har endel å si hvor tett barna kommer. Har mye å si på åssen babyen er og da. Visst babyen har kollik el ikke osv. Min nr tre var veldig rolig og kom inn i rutinene ganske fort. Som en av de andre skriver her så blir det større forandring med nr 4 m hensyn til bil og plass og sånt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...