Karomamma Skrevet 29. januar 2008 #1 Skrevet 29. januar 2008 - late mannfolk - middagslaging igjen og igjen og.... - jobbstress - masse stryketøy - januar-regninger - trådløst nett som ikke funker - håpløs vaskehjelp (bruker vaskemidler som en 50-talls husmor - masse klorin og salmiakk alskens ekle greier... - ROT - ROT - ROT
♥Snulder Skrevet 29. januar 2008 #3 Skrevet 29. januar 2008 ;=) flirer!!! Her er min: -J....a møkka katter som dr...ter i saccosekken!!! - sjefer som er så sjefete at de nærmest skal ha kunnskap om dorutinene til de ansatte!!! - røyksuuuug... som resulterer i en tur på terrassen NÅ! Selv om jeg har holdt meg i hele dag:=( - noenognittiårsgamle kjerringer som bruker krykka og sender "morse-signaler" med kl 06.30 om morgenen. (Haaalllooo, dunk,dunk, hallloooo, DUNK DUNK, HALLOOOO DUNKETTIDUNKDUNK`DUNK.... er det noen som er våkne???? Ehhh... ja det er vi jammen nå!!) - håpløs vaskehjelp... (meg...) ;=)
Trollmora Skrevet 30. januar 2008 #4 Skrevet 30. januar 2008 Eh - er det frekt å si at noen ognittårgamlekjærringer og katter ikke varer evig? ..og sjefer som er så sjefete ofte har store ambisjoner og plutselig får de jobber andre steder? På min hatliste inngår også naboer som ikke gidder å fylle opp kassen med strøsand til den bratte bakken sånn at vi andre må gå med livet som innsats bare for å komme på jobb.
hypersusmor Skrevet 30. januar 2008 #5 Skrevet 30. januar 2008 Hatlisten Enig med regningene, dette er ikke en måned for utskeielser Sykdom hos barna Litt mye syting fra "syk" mann Alt støvet som legger seg overalt i kåken Boden som jeg aldri får ryddet opp i Elskerlisten Hypersusfar Hypersusgutten Hypersusjenta Solskinn i januar
Karomamma Skrevet 30. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 30. januar 2008 Takk, hypersusmor!! Du minte meg på noe viktig: Dagens ELSKERliste Karopappa (okei da) Karosnuppa Ny mobiltelefon God lunsj Snart langhelg og fri fra jobb Små, enkle gleder...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå