Bompimamma:) Skrevet 29. januar 2008 #1 Skrevet 29. januar 2008 Hei. Trenger virkelig litt hjelp. Blir 30 år om noen dager og sliter med hva jeg kan ønske meg. Har en ønskeliste med servise, glass og andre "husting", men dette er visst ikke godkjente ting. Noe til den lille i magen teller heller ikke som ønsker. Føler meg helt blank nå. Det meste handler jo om den lille om dagen... Har fått beskjed om at det må være noe til meg selv. Noe personlig. Vanskelig dette... Er det noen som kan være så snille å komme med noen ideer til meg? Hva kan jeg ønske meg???
Monique72 Skrevet 29. januar 2008 #2 Skrevet 29. januar 2008 Fred på jord Et fadderbarn En donasjon til SOS barnebyer
Trultemora er presseklar!! Skrevet 29. januar 2008 #3 Skrevet 29. januar 2008 Gavekort på SPA!! Eller frisørtime så du kan freshe deg opp! gavekort på klær som du kan enten kjøpe når du er gravid eller etter fødselen!
Guri-mamma Skrevet 29. januar 2008 #4 Skrevet 29. januar 2008 Hva med Gavekort til: Massasje Spa Manikyr Pedikyr Ansikts/kroppspeeling Frisørtime Tenk så deilig å få fresha opp dn gravide kroppen:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå