gullet84 Skrevet 29. januar 2008 #1 Skrevet 29. januar 2008 Flere som begynner å bli litt lei? Jeg har tremin 6feb og 14 feb... begynner å føle på kroppen at det nærmer seg:) hva gjør dere på om dagene da? kjeder meg jeg...
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 29. januar 2008 #2 Skrevet 29. januar 2008 Tjah.. hadde termin den 27.. =p Dagene går stort sett til å sitte på BiM, rydde eller se tv;)
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 29. januar 2008 #3 Skrevet 29. januar 2008 11 dager til termin, og jeg er lei... Har en 2åring som holder meg i aktivitet da... Ellers så prøver jeg å få unna så mye klesvask som mulig, og ellers få ryddet så mye som jeg klarer med bekkenløsning.. Vil ha ting mest mulig på stell, slik at jeg kan bruke tiden etter fødselen på mine 2 barn, og ikke på å irritere meg over at det er rotete...
gulda Skrevet 29. januar 2008 #4 Skrevet 29. januar 2008 Om en halvtime er jeg ei uke over termin. det var jeg absolutt ikke innstilt på! Så dagene går til å vente, ligger om ikke annet i underbevisstheten. prøver å gå en rolig tur til dagen, ser på TV, er på nettet, rydder og vasker litt, men må stort sett ta det med ro pga bekkenløsning. Så er rett og slett litt lei, ja.. )
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 29. januar 2008 #5 Skrevet 29. januar 2008 er innstillt på overtid da, gikk 2 uker over med førstemann... Men lei er jeg uansett. Tungt å være gravid med en trassig 2åring... Hååååper jo på å føde rundt termin denne gang, hjelper ikke på at "alle" andre føder, ei til og med 3 uker før termin.... Er SÅÅÅÅÅÅÅ misunnelig nå ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå