Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare meg, eller er det andre her inne som også synes 1.trimester er en laaaaaaaaaaaaaaaaang tid å komme seg gjennom?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, signerer den, men den dagen de 12 ukene er gått, så ser man tilbake å det er kanskje ikke gått så tregt likevel ;p Spenningen vet du ;D

Skrevet

Så sant så sant... teller hver dag frem til uke 12 nå.... sukk... er den magiske uka liksom. bare en uke til....

Skrevet

Nja....jeg blir aldri kvalm, noe særlig i alle fall, så for meg er den mest lang fordi jeg lurer på om det går bra eller ikke. (Har mistet noen ganger jeg, da) Nå har jeg to fra før, så jeg må si at de tre siste månedene er nok de lengste og de tyngste :) (Legger på meg myyyye)

Skrevet

De 12 fødte ukene er laaaaange ja, og når man tenker på at det egentlig bare er ca 8 uker fordi man ikke vet noe de 4 første så er det godt gjort.... Er vel usikkerheten som gjør at tiden blir så lang.

Skrevet

Jeg synes det er en lang tid... Mest fordi jeg er veldig plaget med oppkast og kvalme+tretthet. Er 100% sykemeldt og har ikke energi til å gjøre neo som helst. Så da går det treigt...

Mannen min derimot synes det går fort, kanskje fordi han har mye å gjøre siden jeg rett og slett ikke makter. Vi har to barn fra før i tillegg jobber hann fullt:-)

Er 12 fullgåtte på mandag, så blir veldig godt å flytte over til 2.trimester:-)

Regner med at når uke 13-14 kommer er jeg over kvalmen og energien begynner å vende tilbake:-)

Samtidlig vet jeg at den siste tiden også er kjeeempe lang.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...