TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 29. januar 2008 #1 Skrevet 29. januar 2008 noen som vet om det er baby-kino i oslo? kunne vært en koselig barselgruppe-aktivitet...
Gjest Skrevet 29. januar 2008 #2 Skrevet 29. januar 2008 Ja:o) Jeg var på Saga nettopp og så det er babykino hver uke der, aldri gjort det før men er såå glad i å se film og tenker jeg må komme meg en tur dit en dag.
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 30. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. januar 2008 så koselig, da må jeg ta meg en tur dit
majsenna™ Skrevet 31. januar 2008 #4 Skrevet 31. januar 2008 Noen som vet når det er baby-kino på Saga?
petite fleur Skrevet 31. januar 2008 #5 Skrevet 31. januar 2008 Nå blander jeg meg litt inn i Oslo/Saga-tråden deres, selv om jeg skal prøve babykinoen i Tromsø, jeg da...;-) Er det sånn at man lar vogna være utenfor kinosalen? Er vel ikke plass til vognene der inne mellom benkeradene...Og er det like mørkt som ved vanlige filmer? Hvis man må skifte bleie eller ordne grøt/flaske så blir jo det en utfordring i bekmørket... Gledegruer meg til å prøve, spent på om nurket klarer å oppføre seg i 2 timer, he he;-)
petite fleur Skrevet 31. januar 2008 #6 Skrevet 31. januar 2008 Ha ha, nå gikk jeg inn på tromsokino.no og fikk svar på alt jeg lurte på....bare glem det...;-)
SusieQ-Anna210707+Kasper090409 Skrevet 31. januar 2008 #7 Skrevet 31. januar 2008 www.oslokino.no/babybio Jeg var mye paa kino da jenta var yngre og ikke saa krevende. Det var kjempegoey og kan anbefales paa det varmeste. Veldig hyggelig babykos-stemning der inne!
majsenna™ Skrevet 31. januar 2008 #8 Skrevet 31. januar 2008 Godt å kunne finne på litt andre ting enn å gå på kafé! Tror ikke det er bekmørkt på baby-kino... ikke så praktisk. Håper det er noen som har prøvd, og som vil dele erfaringene sine med oss andre
majsenna™ Skrevet 31. januar 2008 #10 Skrevet 31. januar 2008 MANDAGER kl 13:00 | TORSDAGER kl 11:00 BABYBIO er et sted der mødre og fedre kan ta med sine sovende eller våkne barn på kino i dempede omgivelser. Her er det lov å amme, gå litt til og fra, og barnevognene skal vi finne plass til. Samtidig som at mor og far får den sårt etterlengtede voksenopplevelsen på kino. Filmene rettes selvfølgelig mot de voksne, og det vil kun være ferske filmer på kjøreplanen. Det vil imidlertid bli tatt hensyn til barna i forhold til lydnivå og billedtrykk. Billettpris: Kr. 80,-. Spedbarna gratis Det er av brannhensyn ikke lov til å ha vogner i salene. Vognene oppbevares på tilegnet sted. Billettsalg Billetter til alle filmer kan kjøpes på alle kinoer og på Internett! Kaffebrenneriet Nå får du byens beste kaffe på Saga! Filmønsker til Babybio? Send en e-post til filmsjef Christin Berg [email protected] Spørsmål om BabyBio kan rettes til Oslo Kinos filmavdeling eller til senterleder på S
Vintersol Skrevet 31. januar 2008 #11 Skrevet 31. januar 2008 Dette var vel egentlig spørsmål om baby-kino i Oslo, men slenger nå med litt info om baby-kino i Bergen, for de som måtte være interessert i det. Babykino er hver tirsdag kl 12. Filmene vises i KP1 (den store salen), det er lavere lyd på filmen enn vanlig, og litt lys på i salen (lys omtrent som det bruker å være rett før lyset slås av ved vanlige filmer). De første, ca 30 tror jeg, får med vognen inn. Har sjelden opplevd at det har vært så mange at ikke alle som vil får ha med vognen inn. Det er gjerne litt grining og andre lyder i salen, men det er overraskende lite forstyrrende syns jeg. Bleier bruker jeg å skifte på stedet, og ser flere som gjør det samme. God film :-)
majsenna™ Skrevet 31. januar 2008 #12 Skrevet 31. januar 2008 Mandag 7 februar kl 1100 viser de den nye norske filmen Lønsj på Saga! Joho!!
petite fleur Skrevet 31. januar 2008 #13 Skrevet 31. januar 2008 Mon tro om de tekster norske filmer? Siden det fort kan bli litt lydnivå på de små, mener jeg...? ;-)
Vintersol Skrevet 31. januar 2008 #14 Skrevet 31. januar 2008 Tviler på om de tekster filmer spesielt for baby-kino-gjengerne... :-) Syns forøvrig godt de kunne tekstet alle norske filmer. Det er sannelig ikke alltid like lett å få med seg hva som blir sagt....
SusieQ-Anna210707+Kasper090409 Skrevet 31. januar 2008 #15 Skrevet 31. januar 2008 De tekster IKKE norske filmer. Dette er selvsagt et minus da man ikke egentlig faar med seg hele filmen. Det er min erfaring i alle fall.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2008 #16 Skrevet 31. januar 2008 Eller var det kl 13 på mandager som du skrev lenger opp? Den filmen har jeg nemlig lyst til å få med meg....
Bippe77 Skrevet 31. januar 2008 #17 Skrevet 31. januar 2008 I Fredrikstad er det babykino på mandager klokken 12! OG vognene får vi lov til å ta med inn... mange av de små sover jo endel iløpet av filmen... Supert tilltak!
boble <3 Skrevet 31. januar 2008 #18 Skrevet 31. januar 2008 I Trondheim er det babykino på onsdagerkl 13:00 på Prinsen. Er egen barnevognparkering i nabosalen, men man kan ta med bagen inn. Kjempe kos:0)
majsenna™ Skrevet 31. januar 2008 #19 Skrevet 31. januar 2008 Sorry!! Det var TORSDAG kl 1100. Jeg som surrer. Får skylde på ammetåka. Altså Saga kino Torsdag 7 februar kl 1100 - LØNSJ
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå