Trebarnsmamma30 Skrevet 29. januar 2008 #1 Skrevet 29. januar 2008 Lurer på et par ting.. Synes du at fødsel nr 2 gikk lettere enn den første fødselen? Det sies jo at det skal være lettere, og gå raskere å føde andre gangen.. Hvordan ble kroppen etter andre svangerskap i forhold til etter første svangerskap, ble magen slappere f.eks?
Tommage♀♂ Skrevet 29. januar 2008 #2 Skrevet 29. januar 2008 Kroppen er lik, bortsett fra flere strekkmerker=( Fødsel nr. 2 var tøffere enn nr.1, men den var helt ulik og kan egentlig ikke sammenlignes. Men litt raskere var den ja=)
Sånn kan det gå Skrevet 29. januar 2008 #3 Skrevet 29. januar 2008 Fødselen gikk kjappere magen ble ikke slappere. ;-)
Gjest Skrevet 29. januar 2008 #4 Skrevet 29. januar 2008 Hmm hvordan skal jeg si det.. fødsel nr 2 gikk mye fortere,men var mye verre smertemessig. Kroppen min er nok lik det den var etter første svangerskap,litt slapp i midtpartiet ennå, men det kommer av at jeg har vært litt lat etter at sistemann kom til verden:o) Lykke til forresten:o)
2nj♥ Skrevet 29. januar 2008 #5 Skrevet 29. januar 2008 Fødsel nr 2 gikk raskere og lettere enn nr 1. Jeg har litt mer å ta i på magen nå, ellers så er i kroppen særlig forandret.
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 29. januar 2008 #6 Skrevet 29. januar 2008 Fødselen gikk MYE lettere andre gangen, 6 timer bare med skikkelige rier motfor 17 timer første gangen. Ble ikke på langt nær så sliten etterpå heller. Kroppen min er lik som etter første gangen, ikke flere strekkmerker heller.
alvis Skrevet 29. januar 2008 #7 Skrevet 29. januar 2008 Fødsel nr 2 gikk dobbelt så raskt. Første rien kom 04 og gutten var ute kl 08:50. Fødselen var mindre intens og riene var ikke like vonde. Jeg klarte det helt fint uten smertestillende. Akkurat som om kroppen jobbet mer med riene på en måte. Kroppen min er omtrent som etter første fødselen men magen er litt slappare og jeg har brukt lenger tid på å gå ned i vekt. Men jeg var ikke så godt trent heller denne gang som sist gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå