Attpåklatten :-)™ Skrevet 29. januar 2008 #1 Skrevet 29. januar 2008 hvor ble alle av da?? Tusler stille ut igjen............vinker pent farvel og sier; Takk for ikveld:-))
Karomamma Skrevet 29. januar 2008 #2 Skrevet 29. januar 2008 Nei, nå kommer jo jeg!! Halloooooooo Helledussen, så gåen jeg er for tiden. Tok en "pause" med CSI, stryking og diverse reparering av tøy. Utrolig kjedelig, rett og slett...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. januar 2008 Næmen du da!!! Og nå hadde jeg tenkt å ta kvelden. Men så kom jeg jo på at jeg har brød i ovnen som ikke er ferdig på en time.........så da må jeg vel sitte oppe da. Om ikke jeg kan ringe sambo og be han passe på å komme hjem innen en time:-) Han er på den lokale puben med broren min og en kompis. Guttekveld må skjønne:-)))
Karomamma Skrevet 29. januar 2008 #4 Skrevet 29. januar 2008 Ha ha, jeg vet hva gutta gjør på den lokale puben.... Arsenal - Newscastle på Canal Pluss!!! Jeg måtte nemlig ta CSI på soverommet
Attpåklatten :-)™ Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. januar 2008 Ja helt klart at det er fotball med i bildet! Og det er igrunnen helt greit at de tar på en pub;-) Så kan jeg få bake og kokkelere i fred da vet du:-)
Karomamma Skrevet 29. januar 2008 #6 Skrevet 29. januar 2008 I knew it Ble borte litt, Karopappa kommanderte meg til å fjerne sysakene fra senga hans. Etter en hard kveld på sofaen hastet det visst med å legge seg....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 29. januar 2008 Hahaha, han bosser deg rundt han derre typen!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå