Elle melle deg fortelle Skrevet 29. januar 2008 #1 Skrevet 29. januar 2008 Sambo er på sykehuset og vi vet ikke hva som feiler han. Han har diabetes 1 så vet jo at det er en av tinga han er der for nå. Må få retta på alt for lavt blodsukker. Men de skal sjekke hele han for om det er noe mer siden han hadde lammelser på høyre side på søndag. Også skjønner jeg plutselig at han bekymrer seg for både det ene og det andre av alvorlige sykdommer. Huff, han har jo litt greie på sykdommer siden han snart er sykepleier så er vel derfor tankene hans løper løpsk kanskje, men jeg har liksom bare tenkt at det var diabetesen jeg og ikke noe mer. Nå løper jo tankene plutselig løpsk her. Jaja, får håpe vi får noen svar i morgen da og at det ikke er noe spesielt i det hele tatt. Hadde ikke noen andre enn dere dibbere å dele min bekymring med nå:-)
Pixie Power Skrevet 29. januar 2008 #2 Skrevet 29. januar 2008 Tenk på at han er i gode hender, og blir passet på av folk som kan sykdommer :-)
Mamma til en prins+spire Skrevet 29. januar 2008 #3 Skrevet 29. januar 2008 Han er i de beste hender:) Trøste og gonattaklem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå