Anonym bruker Skrevet 29. januar 2008 #1 Skrevet 29. januar 2008 Jeg vet at jeg ikke kommer inn på skolen her jeg bor (i hvert fall ikke på det jeg vil). jeg har ikke bra nok snitt men jeg kan komme inn på en skole som er ca 1 time og 15 min fra her. eller 1 time fra barnefar. der er det billigere og bo, så jeg får kjøpt bolig. det er snakk om en 3 årig utdanning. BF er flink far, men han stiller lite opp. han hadde ikke fått noe mindre til med barnet sitt om han hadde han anden vær helg. han hadde faktisk fått mer tid.... Hva syns dere? far kommer til og tilte
nickoline og supermann Skrevet 29. januar 2008 #2 Skrevet 29. januar 2008 Vet ikke. Tror ikke jeg ville gjort det selv.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2008 #3 Skrevet 29. januar 2008 Jeg hadde gjort det. Det er for å sikre fremtiden til barnet dere at du vil gå på skole da
liten og lettmett Skrevet 30. januar 2008 #4 Skrevet 30. januar 2008 Det kommer helt an på om jeg hadde gjort det eller ikke. Er det slik at far kun har samvær fredag til søndag så ser jeg ikke på det som noe problem. Har far samvær på ukedagene kan det by på større problemer. Men en time er ikke langt
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 30. januar 2008 #5 Skrevet 30. januar 2008 Jeg har flyttet litt over 1 time fra BF, for å gå på skole. Flyttet fra Oslo til Halden..
Trebarnsmamma2010 Skrevet 31. januar 2008 #6 Skrevet 31. januar 2008 Vi bor en time fra hverandre og det har fungert greit for oss. Vi har gjort det slik at jenta vår er hos faren anna hver uke fra ons-søn, istedenfor anna hver helg og en ukedag. Så det er jo en ordning å vurdere? Barnefar her heller liker ikke tanken på at vi skal flytte, og det er jo forståelig, så vi kommer ikke til å flytte lenger vekk (hvis vi noengang trenger det) før jenta er gammel nok til å si sin mening selv og bestemme hvor hun vil bo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå