Gå til innhold

Kan dere sende meg så mye positiv energi

Anbefalte innlegg

Skrevet

at jeg blir frisk i morgen?? Please. Formen er ræva buhu

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med fare for å gjøre deg enda sykere, kommer de ingen energi herfra.

Håper en god natts søvn to parasett gjør susen.

Lest MosseAvisa i dag?

Skrevet

lest nettutgaven i dag morges når jeg fortsatt føltes levende heheheh tror jeg har fått noe influensa drit:( Har selvfølgelig ikke paracet eller liknende i hus.

Skrevet

God bedring!!

Jeg har forresten lest Mosseavisa idag bente69;)

Skrevet

sender masse positivt sjamanstøv sørover...klem

Skrevet

Da leste dere vel begge om familiebarnehagen.... Leadern, det var vel den det var snakk om da....

Snakka forresten med dagmamman i går, hun kan ta mot barn fra mars. Helst en, men to kan også gå bra om ikke begge er 1 år.

Skrevet

Hva er det som egentlig har skjedd der? Noen som vet?

Jeg ble advart mot den barnehagen i fjor nemlig! Men har aldri fått vite hva som egentlig skjer der.....

Skrevet

Det vet jeg ikke, men jeg lurer på om det ikke er en DIB bruker som i utgangspunktet har barnet sitt der, som nå har det hjemme pga forholda i barnehagen.

Er jo helt tragisk som foreldre å evt måtte levere barnet sitt til noen en ikke vet at om. Jeg hadde nok satt igang den baletten for å slippe det.

Skrevet

Jeg vet at noen har blitt advart mot stedet av de som bruker det pt, men som ikke ville høre på det......tror kanskje de angrer nå i ettertid......

Jeg hadde også satt himmel og jord i bevegelse for å få greie på hva som foregår! Fy fader om jeg hadde sendt barnet mitt dit igjen. nei.........

Og ikke lett å få byttet til annen barnehage midt i året heller. Det er jo ikke full dekning her i byen ennå......

Skrevet

Nei, det er jo helt håpløst å få plass nå.

Om du kjenner noen som trenger dagmamma så har jeg en på lur. Hun vil ikke kun ha barn frem til sommern/høsten, minimum et år. Så vet jeg av en kjempe flott dagmamma som er hvit som er ledig fra mars, som vi brukte til snuppa. Tror ikke det går ann å få det noe særlig bedre oss en dagmamma. Nesten for god til å være sann. Jeg har vært nabo med familien i 12 år.

Skrevet

Skal formidle det videre:-)

Har ei som nok trenger det etterhvert til to stk! Om ikke de får barnehageplass da.....men tviler på at de får i nærheten som de ønsker for det knives om de plassene.....Men skal nevne det for henne:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...