Gå til innhold

NB Sørensen


Ann Cecilie

Anbefalte innlegg

Samme gjengen som sist på Phileas Fogg Tirsdag 22 Januar? Har leita lenge etter Stavanger bim treff nå.. men jeg skjønner ikke hvor man "signer" seg på..

 

Hadde det veldig kjekt sist.. (ho med termin 12 juni som mangla mage her foresten)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :) Det går visst ikke ann å melde seg på dette BIM treffet, så jeg skriver meg på her! Hadde håpet å ta treffet en annen dag, f.eks onsdag, siden jeg går på gravid yoga hver tirsdag, men er med uansett.

 

Snakkes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Så koselig at vi begynner å fylle opp siden her:)

Jeg bare la inn et nytt treff, litt greit å ha litt tid på oss før neste treff.

Noen dager før så bestiller jeg bare bord etter så mange som har signert under her.

La oss snakke om hva dager som passer best for de enkelte ved neste treff, vi trenger jo ikke alltid kjøre tirsdager om det er en dårlig dag for mange.

Jeg er fortsatt kvalm ,men ser frem mot lysere tider:)

 

Ha en fin dag:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kjekt at det begynner å fylle seg opp her da.. Ja må bare si det: endelig er magen min begynt å komme!! Kjempe stolt! Gleder meg til å se dere alle. Både gamle og nye..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei alle sammen:)

Jeg bestiller bord på torsdag, så er det noen som nøler der ute, så får dere henge dere på:)

 

Blir veldig kjekt.

Ha en fin uke til vi møtes!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Da har jeg bestilt bord den 19/02 kl 1930 til 19 personer:)

siden vi er så mange så må vi sitte litt lenger inn i lokalet, og der har de en annen meny, så jeg jobber med om de kan gi oss den sammen menyen som de har rundt baren.

Ikke alltid vi er like sultne, eller noen kanskje er kvalmne:)

Så da hadde det vært fint å hatt noe å velge i,

så vi får se, men uansett så kommer vi til å få en fin kveld, samme hva menyen blir.

 

Det er i 1 etg bare litt lenge inn i lokalet enn rundt baren.

Ha en fin helg så lenge:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen dere...

Jeg har ikke fått meldt meg på dette treffet av den enkle grunn at jeg 5 februar ble innlagt med svangerskaps forgiftning, fikk kjøre ambulanse fra legen til sykehuset og det hele.... så ble jeg satt på blodtrykks medisiner og de fikk roet det hele en del... lå inne i dager og på søndag kom min datter og mann og vi spiste koselig morsdagsmiddag på hotellet på sykehuset.... til kvelds snudde det, da begynte gangen å gynge og lille Sindre i magen så ikke ut til å ha det så godt... jeg ble flyttet på ene rom, lagt med ctg registrering og blodtrykket målt flere ganger, legen kom 21 og ba meg skaffe barnevakt og ringe min mann, Kjell fikk levert Sara Alice hos noen venner og hadde stor fart over hundvågbroen, kom frem da de satte spinalen, og 22.32 søndag 10 februar kom lille Sindre til verden, han var 1935 gram og 43,5 cm lang...

 

Han har lagt i kuvøse da han ikke klarte holde varmen selv, fikk litt oksigen med det samme, har hatt sukkervenn intravenøst også, men på fredag kunne han ligge uten sukkervenn og uten kuvøse, så dette går kjempe fint....

 

vi må bli noen uker på sykehuset sier de... så får vi se når jeg får den lille gutten min med hjem... jeg ble skrevet ut fredag og sover hjemme nå, men er jo mye på sykehuset, har noen timer hjemme på ettermiddagen for at jeg også skal få litt til med Storesøster....

 

Så dere får kose dere på treff på tirsdag og kos dere med de voksende magene....

 

For de som ikke vet hvem jeg er så satt jeg i den ene enden sist, den

nærmest utgangen, sammen med Ann Cecilie, stavanger-74 og lykkeli!

 

Lykke til vidre alle sammen

 

stor klem fra hanne katrine

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei.. ja har sett etter deg trollemor..

 

Det var godt å høre at alt går bra med deg!! Dumt at det skal skje sånne ting men det er flott at lille Sindre har det bra! Gratulere med lille gutten til dere alle tre i familien.. Håper på å se deg igjen snart.. regner med du hiver deg på med februar magene etterhvert nå som gutten er komt..

 

Lykke til videre da.. Hold kontakt og fortell om hvordan det går med lille mann..

 

Hilsen meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Jeg vet jeg er en etternøler nå men vil likevel være med ikveld.

Håper det går greit. Regner med at dere er lette å finne da jeg antar at en del av dere har mager ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...