Gå til innhold

Ville du hatt/hadde dere barnebursdag til ettårsdagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst til det, men ikke gubben...(skal ha egen bursdagsfeiring for familien).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har tenkt til å ha det:o) snuppa blir 1 år om 10 dager....:o)

Skrevet

Hadde familie selskap en dag, og fest med vennene hans en dag. Må jo ikke ha det hjemme, jeg hadde det på sånn lekeland.

Skrevet

Vi skal ha to fester, en med vennene hennes og foreldre, og en med familien vår. Hun bryr seg sikkert ikke stort, men hun synes alltid det er gøy å treffe vennene så jeg tror det blir bra :-)

Skrevet

Nei det hadde vi ikke. Han har jo ingen andre venner enn familie/de nærmeste. Er det normalt at 1 åringer har egne venner????

Skrevet

Da mine venninner har gjort det, så gjør vi det. Mest for at vi kjerringene kan treffes for å skravle litt.. hihi

Skrevet

Vi hadde barnebursdag på ettårsdagen ja :) Tone Lise har masse venninner hun :)

Skrevet

Ja, vi hadde familieselskap og barneselskap (ca 15 dager siden). Han skjønte jo ikke hva d var, men storkoste seg med besøk.

Skrevet

Vi har stort kalas for vår 1 åring, men det er fordi vi slår sammen begge barna som fyller år i januar og februar, og vi har slått sammen venners barn, bhg venner av eldste og familie.

Det blir veldig koselig, selv om dette blir en ganske stor fest så hadde vi markert 1års dagen med mindre bursdagsfest med alle små babyvennene... hehe.=)

Skrevet

Vi hadde et selskap med familien, Så hadde vi et med våre venner med barn. Selv om ikke gutta skjønner så mye av det syntes jeg det er koselig at de treffes også for oss voksne.

Skrevet

Det blir jo gjerne barn av foreldrenes venner som er barnas venner når man er så liten=)

Vi hadde en bursdag med min familie og en med pappan sin familie pluss våre venner med barn (siden pappa sine brødre m/familie er i samme vennegjeng som oss.

Skrevet

Vi hadde ikke barnebursdag da sønnen vår ble 1 år. Jeg var litt i tvil, men så fant jeg ut at han hadde egentlig ingen glede av det.

På det tidspuntket var han såpass liten at han ikke brydde seg noe særlig om å leke med andre barn enda. Nå er han 20 mnd, og jeg ser at han først nå begynner å interessere seg for lek med andre barn.

Skrevet

Akkurat ja! Jeg skrev jo over her at min 1 åring ikke hadde egne venner,- men ser her at det er andre som påstår at deres 1 åringer har venner.

Tror ikke akkurat disse små leker så mye med hverandre enda. Men om noen måneder blir det nok annerledes. Han går i barnehage da, så de krabber jo rundt og river ting ut av hendene på hverandre:)

Jeg også vurderte barneselskap, å invitere barna i nabolaget, er så mange 1 åringer her. Men etter å ha tenkt på det et par minutter slo jeg det fra meg, tror det ville blitt for de voksne... Men hadde koselig familieselskap med barn og voksne som han kjenner godt:)

Han storkoste seg på 1 årsdagen. Krabbet rundt på gulvet mellom innpakningspapir og leker og ballonger. Han var helt i sin egen verden.

Skrevet

Eg hadde ikkje barnebursdag til min ett åring i fjor, og kjem ikkje til å ha det til to-årsdagen heller. Kun familieselskap. :) Får sjå når ho blir 3 år.

Skrevet

Jeg hadde en bursdag med familien, og en bursdag med mine venninner og deres barn + tantebarna mine (som fikk dobbel feiring,hehe!) Vi var 10 voksne og 6 barn, tror jeg.. Var veldig hyggelig! Er jo ikke så ofte at man er samlet sånn alle sammen! :)

Skrevet

Vi hadde barnebursdag for jenta våres, og det var jo så koselig. Da kom alle de små vennene hennes og deres mødre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...