Gå til innhold

Flere som "bare" skal ha to barn...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

SAmbo vil ikke ha mer enn to.. og HVIS ting går etter planen er jeg to barns mor når jeg er 26. blir 26 i sept.. og håper på en i 2009... men det er jo ikke sikkert ting går etter planen..

jeg har så lyst på enda flere barn jeg da!! men.. sambo er såå bestemt på to.. for han sier at de skal jo følges opp også.. og det er sant det.. men .. skal jeg virkelig bare oppleve det å gå gravid en gang til... og være "ferdig" med å få barn i en alder av 26... *snufs*!!

( vet jeg bare skal være takknemlig hvis jeg får to friske barn altså! Og er super takknemlig for han jeg har allerede jeg! så ikke missforstå...

men jeg syns det å få barn og ha barn er såå fantastisk at jeg vil ha mange.. mange .. mange!! MINST 3... men men.. =( )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Antar at vi stopper på to barn her ja. Jeg ville vel i utgangspunktet ha tre, mens samboer vil ha to. Med tanke på økonomi og oppfølging så tenker jeg at to egentlig er mer enn nok om vi begge skal jobbe fullt.

Skrevet

jepp, samboeren min vil også bare ha to. ok for meg så lenge det ikke blir altfor stort mellomrom. ser ut til at vi må vente en stund nå, begynner å studere til høsten. litt ter, men greit å fullføre studiene før nestemann melder sin ankomst:)

Skrevet

jeg har alltid drømt og 2 barn en gutt og ei jente og det har jeg fått og ferdig med det :)

Skrevet

samboer vil bare ha to. synes egentlig det er greit jeg også :) så da er jeg egentlig ferdig:) har to flotte nydelige smågutter

Skrevet

litt deilig å være ferdig i ung alder også, mamma 25:) er selv bare 25 hvis jeg får nr 2 etter studiene.

Skrevet

bare 2 her og. Kroppen tåler desverre ikke en graviditet til. Siste svangerskap var et mareritt hvor det meste gikk galt gitt. Har nå slått meg til ro med at 2 er ideellt. En av hver og kort avstand mellom dem. Helt topp.

Skrevet

Jeg vil ha en gutt og en jente. Har en gutt nå, men om neste også blir gutt så skal jeg ha 3.

Skrevet

Jeg har vært åpen for tre barn, men sambo vil bestemt bare ha to. Nå har vi en gutt på nesten 2,5 og ei jente på 3 uker. Og jeg tror kanskje det holder.. ;o) Følte veldig som deg etter første graviditeten; "skal jeg oppleve dette bare en gang til.." Andre gangen var imidlertid en tyngre graviditet pga storebroren, og nå føler jeg meg ferdig på en måte.

Det er jo sant som sies her at barna skal følges opp etterhvert, både praktisk og ikke minst økonomisk.

Skrevet

ja her er vi ferdige med å få barn, er henrykt over å ha fått 2 friske og fine barn:)

Skrevet

Syns 3 er veldig greit, men syns 2 er nok for meg. Er mye alene med den ene jeg har og tror ikke jeg klarer 3 samtidig. Burde kanskje gjøre som foreldrene mine. De ville ha 2, fikk broren min - og så tvillinger.

Skrevet

Vi blir vel å prøve på en til etterhvert, men det blir leeeeenge til! Akkurat nå har vi mer enn nok med den ene vi har, og dersom vi måtte ha bestemt oss for antall barn her og nå, så hadde det blitt med den ene. Det forandrer seg vel når ting "roer" seg litt og han blir større.

Vi er heldigvis enige om at det blir toppen to, og at nestemann ligger langt frem i tid ;-)

Skrevet

Vi har lyst på 2 vi :-)

Så planen er å få 1 til, om det da ikke dukker opp tvillinger da hehe...man vet jo aldri! ;-)

Skrevet

Jepp,bare 2barn her,hvis vi er så heldige da:) uansett glad for den ene vi har fått,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...