Gå til innhold

Lys i tunnelen;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går var jeg på sykehuset, og nå kan virkelig nedtellingen starte:-) Det er en deilig følelse å tenke på at senest 18. februar blir go'gutten vår født. Egentlig ha jeg termin 1. mars, men skjebnen har villet det slik at jeg må ha keisersnitt, og da er det bare å finne seg i det. Har aldri tenkt over det før, men nå når tredjemann skal komme til verden, kjenner jeg at det nok hadde vært deilig å slippe et slik kirurgisk inngrep. Det gikk veldig bra de to første gangene, og det gjør det nok nå også, men det er noe spesielt dette å skulle legge seg på et operasjonsbord og overlate alt i andres hender...

Jeg håper dagene går fort framover, for nå er jeg virkelig trett og sliten. Det finnes omtrent ikke overskudd i kroppen, og det savner jeg, for jeg er så vant til å ha en aktiv hverdag. Jeg kommer nok til å savne magen litt, for jeg har virkelig kost meg med spark og slag de siste månedene. Men jeg kommer ikke til å savne å være i dårlig form, for det har det vært nok av i dette svangerskapet! Både sofa og godstol er rimelig utslitt, etter dager og uker og måneder i hvilestilling. Men det er utrolig hva man klarer seg gjennom både fysisk og psykisk, når man bærer på et slikt lite under. Og da håper jeg bare at vi får enda et velskapt og lykkelig lite barn som vi skal følge opp på både godt og vondt i årene som kommer. Ha en riktig fin kveld alle sammen!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...