Anonym bruker Skrevet 29. januar 2008 #1 Skrevet 29. januar 2008 har daffa hjemme i hele helga og hatt på meg samme genseren (gulp) i 2-3 dager..noen ganger ser jeg at det ligger litt sånn grønn-gult "stivnet" "masse" (vanskelig å forlare) i selve "tappen" - der melken skal ut etterhvert..akkurat som grønn-gu skorpe inni åpningen av brystet..kjente dte kom på innsiden av genseren - vrengte den for å se og der var det også små flekker med samme farge... noen andre som har det slik? kan det være infeksjon allerede...?
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2008 #2 Skrevet 29. januar 2008 Er vanlig at det begynner og komme råmelk uti svangerskapet, men den er blank.. er den grønnaktig anbefaler jeg at du sjekker med legen så du ikke har brystbetennelse eller noe lignende.............
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 29. januar 2008 #3 Skrevet 29. januar 2008 Grønnaktig væske var faktisk mitt graviditetstegn Er rett og slett hormoner som kommer ut ;p Heksemelk som de kaller det !! Ikke farlig =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå