mayaya Skrevet 29. januar 2008 #1 Skrevet 29. januar 2008 Fikk reklame fra dem i dag, og det står ingen kjøpsforpliktelser... Men er det noe minimumstid?? Jeg finner det nemlig ikke i reklamen, og da kan de vel ikke ha, eller?
pøber´n & je Skrevet 29. januar 2008 #2 Skrevet 29. januar 2008 Du må være medlem i et år. Men behøver ikke kjøpe noe. Men jeg kan verve deg jeg altså *S*
mayaya Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. januar 2008 Fnis.. Hva får jeg da, da? Like bra tilbud? Og kan de si det, når det ikke står i reklamen?
pøber´n & je Skrevet 29. januar 2008 #4 Skrevet 29. januar 2008 Like bra tilbud som? Det på reklamen mener du? Du får 3 bøker + en gave. Vet ikke hva som står i reklamen din jeg.
mayaya Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. januar 2008 Skal vi se.. Det stod Få 6 gratis.. Tror det var 3 eller 4 bøker, og en dvd og 2 ting...
pøber´n & je Skrevet 29. januar 2008 #6 Skrevet 29. januar 2008 Oki, da lønner deg seg ikke for deg å bli verva nei
Morango 29.05.2007 Skrevet 29. januar 2008 #8 Skrevet 29. januar 2008 fikk du tilbud gjennom foreldre og barn bladet eller? er allerede medlem og anbefaler å melde deg inn via reklame og ikke verving. reklamene stiller med fetere velkomstpakke.
3 rosa og en blå Skrevet 29. januar 2008 #9 Skrevet 29. januar 2008 Forpliktelser: De forpliktelser du inngikk ved innmelding i Barnas Egen Bokverden må innfris får medlemskapet kan avsluttes. Medlemskapet gjelder til det sies opp skriftlig. Hvis kontrakten om medlemskapet brytes, må du betale full pris for velkomstpakken. Når du er innlogget og går på Min Side vil du se dine forpliktelser i venstrespalten Så hvis det ikke står noe om det i reklamen så er det ikke noe forpliktelser hvor lenge du skal være medlem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå