Gå til innhold

Er det bare jeg som synes..

Anbefalte innlegg

Skrevet

..folk blir frekke så fort man blir gravid? Bare fordi det er en kul på magen min betyr ikke det at den er allemanseie! Er så møkka lei av at mennesker jeg nesten ikke kjenner eller bare er på "hils" med plutselig styrter bort til meg for å kose klemme, og, *grøss*, ta meg på magen! Når pokker ble det lov å invadere folk intimsoner bare fordi man er litt tjukkere? Og JA, jeg vet jeg har blitt tjukkere, IKKE KOMMENTER DET! Faen heller.

Min mage. MIN! Og litt sambo sin da.. Men mest min..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, helt enig :-) Folk har plutselig "rett" til å mene alt mulig om deg, magen er for liten, for stor osv.. Utrolig irriterende ja!

Skrevet

....jeg orker snart ikke være på sosiale tilsteninger jeg. Var i bryllup, og folk la seg tilogmed opp i at det jeg hadde på meg ikke fremhevet magen bra nok!!!!! Jeg har da på meg hva jeg vil, trenger vel ikke alltid ha magen på utstilling for å tilfredsstille andre....

Skrevet

Uff ja....

Noen ganger så er det jo koselig å få kommentarer da, men andre ganger så tilter jeg!! aaaargh!!! :S

Fikk kommentar fra ei venninne som ville ha et mms-bilde av magen min, joda jeg sendte et bilde jeg og det jeg fikk til svar var "å satan kor svær du ha blitt"!! øøøhhh.... ja det var jo akkurat det som jeg ville høre liksom... har man endel kilo på kroppen fra før, så er ikke det det mest koselige liksom! :(

Jordmora ville faktisk ha meg inn på ekstrakontroller hun fordi hun syntes det at magen min var litt liten i forhold til det den "skulle" ha vært fordi jeg har litt på magen fra før! Så får jeg høre at "satan kor svær du ha blitt?????"

takk skal du faan meg ha...... :(

Da er det koseligere med venninner som sender meldinger til meg og begynner meldingen med "hei du verdens vakreste gravide"! :) Ahh... :) Det kan gjøre dagen min altså! :) Og de spør og om de har lyst til å kjenne på den! :) De får lov faktisk uten å spørre og!:) men de som bare kommer bort og klapper på magen uten min "tillatelse", de er jeg ikke så begeistret for... :(

Skrevet

Sa til en kollega i dag at jeg var så lei av "fremmedfolk" som tok meg på magen hele tiden, og da kaster hun seg over seg og sier med et glis: Men jeg får lov! mens hun holder hånda si på magen min.

Hun ble litt betutta da jeg sa at nei, ikke pokker. Det er bare familie og noen få utvalgte som får ta på meg..!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...