Gå til innhold

Mamma'n til Leyla Isabel;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Må bare fortelle deg hvor utrolig skjønn jente du har. Leyla er bare utrolig nydelig. Kjempesjarmerende liten jente. Synes også du er tøff som er med.

Uansett, stå på videre!;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk Takk.. Altid hyggelig og få sånne fine tilbake meldinger om hva folk synes:)

Skrevet

jeg hadde faktisk tenkt til å lage en tråd om akkurat det samme!! makan til nydelig liten tulle!!! =)

Skrevet

kan noen gi meg link? ble også veldig nysgjerrig her :)

Skrevet

Aaaaaahhhh... syns jeg hadde sett henne før:-)) Nydelig lita jente du har:-)

Men ett lite spørsmål bare, var hun virkelig bare 5 mnd på det som vistes på tv i dag? Syns hun virket så veldig for seg og ivrig til ikke å være eldre? Ikke negativt ment altså, heller motsatt.

Skrevet

Hmmm, satt ikke hun i en spisestol? Hun må da være mer enn 5 mnd for å gjøre det?

Skrevet

Hehe... :) Hun er like propell som dattera mi, så jeg. :) Vi har som regel et klesskift etter måltidet vi også... selv om vi bruker smekke...

Må forresten si at jeg var 19 år selv når jeg ble mamma...det er ti år siden, men jeg kjenner meg igjen i masse av det dere forteller om. Så er veldig spennende å se på dere. "Babyen" min er nå blitt 10 år og stor gutt, og det er rart. Bare fire år til han skal konfirmeres! Jaggu, så går åra fort, så ta vare på den tiden du har med Leyla... plutselig går hun på skolen...

Skrevet

Var det ikke en vippestol, da? Hehe... Eller så har ikke jeg fått med meg stort hehe... :)

Skrevet

Ja hun var jo kjempe nydelig.. Måtte smile og le når jeg så du matet henne :) Gleder meg til min lille begynner å spise grøt :)

Og du ga meg virkelig en fin idè til tatoering ;)

Skrevet

Hehe, nei hun var faktisk 6.5mnd der:p Hun er en liten propell jah, og nå er hun 14mnd og løper nesten rundt:-) De vokser så utrolig fort og hun er lix ingen baby lenger. Jeg ser på de opptakene nå og tenker Ohhh så liten hun var:D Og hun satt ikke i en spise stol men en vippestol:P hehe..

Skrevet

På kjk. satt hun oppe i en spisestol er jeg ganske sikker på...

Skrevet

Kjære vene, beklager!

Det var sikkert ikke henne. Jeg blander. Det var hun som skulle være i byen om 45 min ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...