Gå til innhold

dritgreijenta bare gråter og gråter

Anbefalte innlegg

Skrevet

stakkars lille venn....... overtrøtt og forkjøla og tett i pappen, og da blir hun rett og slett sinna! DEt passer litt dårlig i dag kjenner jeg, men men... godt vi er to hjemme da i alle fall :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje hun rett og slett har vondt.....om det er det samme som vi andre har hatt, så følger det med halsvondt, snørr i kilometervis og med kilopris, kraftig hodepine blant annet......

.

Kanskje prøve med en paracet og se om det kan lindre ubehaget hennes, og slik at hun kan få sove noen timer:-)

God bedring til lille tussa:-)

Skrevet

paracet har hun fått hele dagen stakkars... ikke frisk,men det er nok ikke same driten som østlandet kan skilte med, for dritgreipappan og dritgreigutten pjusker seg de også, og det er nok ikke så vondt. Men inni de små ørene samler det seg snørr.... så jeg tror det er vondt i ørene jeg .... stakkars liten men det blir nok bra nå snart... sove lille skatten :-)

Skrevet

Den eneste samedriten jeg kjenner til her er den sametrusa inne på skravle igår;-) Hihihihihihihiih...............måtte bare skjønner du vel:-)))

Stakkar liten rosa skatt.......susse panna og pjuske fotan:-) Sovner nok snart i mammas armkrok........det beste i verden:-)

God bedring til små og store!

Skrevet

h aha ha ha ha ha og akkurat da måtte jeg også igjen kommentere samene på dib :-)

å du din samedrit! fnise fnise

Skrevet

Stakkars vesle tingen din!!! Strevsomt å være være liten og syk! Ikke minst for mamma....

Skrevet

hihihihihihi..............det er så utrolig deilig å sitte alene på kjøkkenet og le høyt!!!!

Og spise skillingsboller med melis på:-)

Skrevet

vet du , akkurat i dag så er det ikke så strevsomt, det er mer sånn litt ubeleilig, men det gjør ikke noe. Rart jeg trodde jeg skulle bli stressa og trist og irritert, men jeg kjenner at hun er så sjelden syk at om hun trenger mitt nærvær litt mer i kveld så er det helt i orden. Fortografen kommer ikke øfr kokka tolv im orgen så det går nok fint.

Jeg må bare fortelle at nå fikk hun en paracet for en halv time siden, og hun ville bare være i fre på sofaen, så derfor kan jeg sitte her borte.... men nå reiste hun seg plutsleig opp og hentet lille brødskiva si :-)

Vi lagde nemlig mat til henne for en time siden, og nå... nå ville hun ha den :-).... søtfisen, som syns det var deilig med en ekstra paracet.... men var det inni??? jeg skjønner ikke en dritt, var det forran eller bak??? inni sier meg ikke en dritt...

ååå nei jeg har blitt en sametøs...

Skrevet

Du sametøs!!!

Det er en ting jeg lurer på!

Når du skal gi paracet, hvilken vei er RIKTIG å sette inn egentlig??????

Skrevet

h aha ha ha ha ah aha hh aha ha sidelengs er det mest praktiske, eller å kjøre den gjennom hvitløkspressa før du sprøyter den inn med en engangssprøyte :-))))

Skrevet

Aha.......genialt!!!! Da er man helt sikker på at man ikke gjør noe galt ihvertfall!!!!

Hahahaha.................

Skrevet

Ha ha, jeg ler av dere altså!!

Men gi en godbedringsklem til dritgreijenta fa meg da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...