Gjest Tallulah Bankhead Skrevet 29. januar 2008 #1 Skrevet 29. januar 2008 Etter å ha mistet to ganger tidligere så er jeg endelig gravid igjen! Nå vet vi heldigvis hva som gikk galt sist, og klarer forhåpentligvis å unngå at vi mister igjen. Dette er vår tredje prøveperiode etter endt utredning. Jeg mistenkte overhode ikke jeg var gravid, men tok en test i dag morges for å få fred fra en masete mann. He he. Og det var jo bra. Nå krysser vi fingrene for at det vil gå bra denne gangen, slik at vi endelig kan få et barn. Klem fra april d./
Gjest stockholms tjej Skrevet 29. januar 2008 #2 Skrevet 29. januar 2008 gratulerer!! de var gøy for dere=) lykke til=)
tryllepike * lykkespirer* Skrevet 29. januar 2008 #4 Skrevet 29. januar 2008 Gratulerer!!! Hva skjedde egentlig sist du var gravid?? Hva fant de ut?? Nyskjerrig.. Lykke til!!
Gjest Tallulah Bankhead Skrevet 29. januar 2008 #5 Skrevet 29. januar 2008 Tusen takk for alle lykkeønskninger! :-) Tryllepike, Jeg tror jeg husker deg fra BliGravid. Stemmer det? Jeg skrev et lengre innlegg om hva det var som gikk galt sist og hvorfor på BliGravid. Siden folk ofte er litt vare for slike beretninger her inne så valgte jeg å skrive en kortversjon her. Jeg forstår godt at du er nyskjerrig, for jeg er også fascinert over svangerskapsrelaterte ting. Kanskje du kan sjekke innlegget mitt der inne? Her er en link: http://www.barnimagen.com/forum/thread/136693098
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå