Anonym bruker Skrevet 29. januar 2008 #1 Skrevet 29. januar 2008 jeg er 15 uker på vei å har absolutt ingen sexlyst. dette er noe som sliter litt på samboeren min å meg, men jeg mener, jeg kan ikke bare ha sex for hans del heller, når jeg over hode ikke har lyst å har ingen glede av det!!? det er en trykket stemning i hjemmet nå, mye på grunn av dette. å jeg er så lei av at dette skal være en så avgjørende faktor for forholdet. flere som mangler sex lyst i svangerskapet? kommer den snart tilbake??? jeg vil jo ikke være sånn!
BergensMamma18 Skrevet 29. januar 2008 #2 Skrevet 29. januar 2008 Har det på akkurat samme måte, jeg er i uke 21 nå og sexlysten er enda ikke kommet tilbake:-/
dagiebaby Skrevet 29. januar 2008 #3 Skrevet 29. januar 2008 Hei du. Dette høres kjent ut!! Er gravid med nr tre og har ikke hatt sexlyst i noen av graviditetene. Det sliter litt på forholdet, men mannen min har valgt å bli. Han vet at det går over, selv om det kanskje først er når baby'n kommer ut. Noen ganger har jeg vel synes så synd på ham at jeg har lett med lys og lykter etter lysten, og funnet et lite snev, akkurat nok til å gidde å ha sex. Får ikke så mye mer glede ut av det enn at han blir litt mer fornøyd, og det er fint for oss. Dessverre er det slik at for noen er lysten større og hos andre er den mindre. Det viktigste for oss er at vi begge er trygge på at det ikke handler om hvor glad man er i hverandre. Vi snakker om det og fleipet litt nå da jeg ble befruktet. Etterpå sa vordende far at det vel var siste gang på ca 1 år.... ;-)
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2008 #4 Skrevet 29. januar 2008 ja. jeg får vel bare snakke med han om det og komme fram til at den kommer tilbake når den kommer=) er ikke så lett å være svanger bestandig! men. det er værdt det. han elsker meg jo, så tror ikke han forlater meg av den grunn. men nærheten er viktig, så jeg får bare lete etter den litt mer fra nå av. tusen takk for svarene. det letter litt at jeg ikke er den eneste.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2008 #5 Skrevet 29. januar 2008 Er også 15 uker og har ikke det snev av lyst, heller det motsatte.. Men etter to uker uten prøvde vi, men det gjør søren meg så vondt når en ikke har lyst + at en blir enda tørrere gså når en er gravid, så må si jeg bare har lyst til å være sexfri hele denne perioden, he he.. Kan jo håpe lysten kommer etterhvert.. Heldigvis har jeg verdens beste og forståelsesfulle mann så går greit, selv om han konstant har lyst stakkars:(
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2008 #6 Skrevet 29. januar 2008 jeg er 24 uker på vei og eier ikke lyst:o) satser på at den kommer tilbake etter fødselen..
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2008 #7 Skrevet 30. januar 2008 Hva med å gi han en håndjobb innimellom? Det er jo mindre "slitsomt" på en måte og han får tilfredsstilt seg og vil ikke føle det like presserende? Bare et lite tips som funker i dårlige perioder for meg
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2008 #8 Skrevet 30. januar 2008 Har mye å si hvordan man har det psykisk også da.. jeg har et anstrengt forhold til svigers, og da er det dessverre mannen min det går utover.. har ikke lyst på sex når det er sånn.. hvis ikke blir det sex for å være snill mot han.. men det er ikke så bra da når man mangler lyst..:/ blir ofte til at jeg "hjelper" han litt istedet..så trenger ikke jeg ha sex..
Mayel Skrevet 30. januar 2008 #9 Skrevet 30. januar 2008 Har heller ikke lyst - er i 13.uke. Hadde ikke lyst i forrige svangerskap heller. Dvs. når jeg først la meg i "sæla" og gjorde det for hans skyld, så var det faktisk godt likevel. Men generelt kan jeg si at eget behov er labert. Vet at mannen min har lyst, men han har heldigvis full forståelse. Det er faktisk en del ting som kroppen vår gjennomgår i denne perioden, og hvis mannfolka blir sure for det, så synes jeg faktisk de er egoistiske selv. Vi ofrer en del for å kunne gi dem et barn. Sexlivet går opp og ned, og det er bare naturlig for mange at denne tiden er litt laber....så lenge det tar seg opp igjen en tid etter fødselen, så bør de vordende fedre vise tålmodighet akkurat nå. Skyldfølelse over manglende sexliv er IKKE det vi trenger nå...
mamma sin kompis Skrevet 30. januar 2008 #10 Skrevet 30. januar 2008 Her er oxo sexlysten helt, totalt borte. Og jeg som bruker å være helt vill etter sex. Nå må jeg bare "gi" slik at sambo blir tilfredstilt. For han blir bare mer å mer kåt på meg. Stakkar!! Ikke greit dettan, men han blir ikke sur, og takker for de gangene han får seg ett nypp Dere må absolut snakke om det. Det er jo ikke din feil at det er slik når man er gravid. Kroppen våre er som noen hormonelle bomber....her vi vagger rundt. Er i uke 21 jeg da....
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2008 #11 Skrevet 30. januar 2008 jeg har heller ikke hatt sexlyst og er nå i uke 20,men har kommet litt tilbake nå,men ikke sånn som før tenk på deg selv,det gjør jeg føler ingen grunn til sex hvis enn ikke har noe glede av det.
lillepixie Skrevet 30. januar 2008 #12 Skrevet 30. januar 2008 Jeg er i uke 26 nå og har ikke hatt noe særlig sexlyst gjenom hele svangerskapet egentlig. Jeg greier jo å tenne og alt det der, men kjener at det liksom ikke er like deilig som før. Er jo ganske biologisk riktig da. Vi har sex kanskje max en dag i uka og før var det vel 2-4!
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2008 #13 Skrevet 30. januar 2008 Er i uke 19 og vi har hatt sex 2 ganger, men det blir mye gokos da:) Mannen min er en engel og han forventer ikke noe av meg på det planet, vi koser oss masse uten. Han vil ikke at jeg skal ha sex med han bare for å tilfredstilla hans lyster,men vi skal vere to om det sammen! Er ikke moro med sex om bare en har lyst.. Hadde ikke noe sexlyst i forige svangerskap heller.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2008 #14 Skrevet 30. januar 2008 Min lyst har vært veldig opp og ned. I perioder har den nesten ikke vært til å holde ut hahaha, men andre perioder har jeg ikke hatt lyst på i det hele tatt. Er 22 uker nå og det som hjelper litt på lysten innimellom er weledas fødselsforberedende olje. Den skal jo hjelpe under fødsel også så det spiller jo ingen rolle om den øker sexlysten og.....
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2008 #15 Skrevet 31. januar 2008 heihei=) er i uke 25 og har vert plaget med det samme...men de siste to ukene har den sakte men sikkert komt tilbake:P så det er håp jenter=) utroli godt med nærhet igjen=) i bjyndelsen hadde jeg også mye smerter når vi hadde sex men de er også forsvunnet=) håper det går samme veien for dere=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå