Gå til innhold

"saueskinnsfell" i sprinkelsenga?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:)

Jenta vår på 5 mnd har ligget på saueskinnsfell (fra ikea) i vogna og koser seg veldig på den,

når hun begynte å bli litt urolig om kvelden her når vi la henne, prøvde mannen min å legge den i senga og hun sovner så godt etter det, og sover lengre økter før mat, hun har bare et pledd over seg og på seg har hun hel pysj.

Noen med erfaringer her....?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt "sau" i sengen fra hun kom hjem :-) Deilig og varmt, ikke blir hun svett, jeg bekymrer meg ikke for at hun skal bli kald og ikke bruker hun masse energi for å varme opp madrassen. Jeg skal ikke flytte den ut med det første!!!

Skrevet

Har brukt saueskinnet fra nøstebarn i senga fra dag 1 vi. Og jenta vår sover som en stein, og er akkurat passe varm hele natta. Vet ikke om det har noe med skinnet å gjøre men... :) Har også et mindre skinn som vi har i vogna og vugga.

Skrevet

Jeg prøvde å legge lillegutt på saueskinnsfell i senga. Tenkte dette ville bli varmt og godt for han. han er 2,5 mnd, men hver natt når han vekte meg og skulle ha mat så lå han heeeelt nederst i senga utenfor fellen, så tydelig at han ble altfor varm, så dagen etter droppet jeg det og da lå han fint på plass igjen :)

Skrevet

Det sies at barn som sover på skinn sover bedre, ja.. Vi har skinn i sprinkelsenga og hun sover bra på det. Som andre nevner blir hun ikke kald og svetter heller ikke, så da har man iallefall eliminert en grunn til å våkne.

Skrevet

Hei,

Tulla vår sover på saueskinn, har gjort det hele tiden. Sover med nattdrat og dyne over. Når jeg tar henne opp er hun akkurat passe varm. Vi har bare et lite saueskinn så må nok invistere i ett større ett snart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...