Gjest stockholms tjej Skrevet 29. januar 2008 #1 Skrevet 29. januar 2008 nå har jeg fått min 4:de blødning og er 11 uker på vei.... er bare psykiskt trøtt,vil bare grine trenger bare å klage litt....
juli2011spire:) Skrevet 29. januar 2008 #2 Skrevet 29. januar 2008 jeg skjønner deg så godt! det er godt å få det ut litt, ikke bare sitte å tenke på det alene... har blødning selv nå, og føler også jeg bare klager, men er så godt å få skrivd litt om det!!!
Gjest stockholms tjej Skrevet 29. januar 2008 #3 Skrevet 29. januar 2008 ja jeg blir bare så lei av de...=( og de blir samboren min med av min klaging derfor er de greit å bare skrive de ner=) håper bare de ska forsvinne snart.... vet du om man kan bruke tampong når du har blødninger? for jjeg har glemt å spørre legene om de,er litt redd at de ska bli infeksjon...
Gjest Tallulah Bankhead Skrevet 29. januar 2008 #4 Skrevet 29. januar 2008 Hei, Takk for gratulasjonen i tråden min! Jeg forstår godt at du er lei blødninger nå. Jeg har inntrykk av at det er best å ikke bruke tampong når man opplever blødninger under svangerskapet,- ikke bare pga. evt. infeksjonsfare, men også fordi at det kan være greit å holde et øye med hva som hender. Om blødningene øker eller endrer seg så er det greit å kunne gi legen beskjed om det. Jeg håper det normaliserer seg snart slik at du slipper slikt, og kan kose deg med resten av svangerskapet.
Gjest stockholms tjej Skrevet 29. januar 2008 #5 Skrevet 29. januar 2008 de er kjipt at jeg ikke kan bruke tampong for jeg hater bind....jeg bruker de aldrig til vanligt. jeg ante at man ikke helst skulle bruke tampong,men håpte litt på at jeg kunde de....life is a bitch sometimes=) man blir bare litt frustrert.... Takk for svar=) de var snillt av deg å ta deg tid til min syting og grining=)
Gjest Tallulah Bankhead Skrevet 29. januar 2008 #6 Skrevet 29. januar 2008 Jeg synes ikke du syter spesielt mye. Det er vel ingen som liker å ha slike blødninger, så det er da helt forstålig. Selv bruker jeg også helst tampong, for man blir så selvbevisst med et stort bind på seg. Hvor lenge har du bodd i Norge? Jeg er også 'utlending', for jeg er en nordmann som for tiden er bosatt i USA. Hva brakte deg til Norge, og trives du der?
Gjest Skrevet 30. januar 2008 #7 Skrevet 30. januar 2008 FORSTÅR DEG KJEMPE GODT, du har rett til å klage myyyyyye:-) har selv mistet 4, og har lysbrunlig utflod og syter og griner! det er ikke kjekt, og det setter et støkk i oss! andre syter over kvalme som hører pos til et svangerskap, da ka du syte over dette:-) er du sykmeldt? kjenn på hva kroppen din sier, følg magefølelsen din! lykke til..
Gjest stockholms tjej Skrevet 31. januar 2008 #8 Skrevet 31. januar 2008 ja de er så kjipt.... jag har bodd her i två år fast de var noen år siden og nå har jeg bodd her i 1 år. Jeg bor her for min sambor er fra Bergen så vi har bodd litt i sverige og litt i norge, men nå har vi bestemt oss for å bli i norge, vil at mine barn ska vokse upp i norge=) trives veldigt godt her men tror og mycket de er for at jeg og min kille har et så fin forhållande, annars tror jeg ikke at jeg hadde klart å bo så langt hjemmen i fra. men gu så kult at du bor i USA var i USA bor du? hvor lenge har du vart der? ska du vara lenge der nere? jeg er så nysjerrig på USA.....=)
Gjest Tallulah Bankhead Skrevet 31. januar 2008 #9 Skrevet 31. januar 2008 Hei igjen! Så hyggelig med svar! Det er bra at du trives godt i Norge, og at forholdet deres fungerer så fint! Bor dere i Bergen nå? Selv har jeg alltid likt Stockholm veldig godt. I tillegg til København så føles den som en internasjonal storby, og de er det ikke mange av i Skandinavia. Vi bor ganske langt sør i USA (jeg er redd for å bli gjenkjent, og våger ikke si mer), og trives veldig godt. Det er rundt tre år siden mannen min og jeg kom hit, og selv om det var litt av en overgang så har det virkelig gått over all forventning. Jeg var også veldig nyskjerrig på USA før vi flyttet hit, for selv om jeg har reist rundt i landet tidligere, så er det stor forskjell på å være turist og å bo her. Det er utrolig mye spennende man kan lære mer om, men også en del frustrasjoner, for å si det mildt. Hvordan går med blødningene dine nå? Jeg håper det har blitt bedre. men gu så kult at du bor i USA var i USA bor du? hvor lenge har du vart der? ska du vara lenge der nere? jeg er så nysjerrig på USA.....=)
Gjest Tallulah Bankhead Skrevet 31. januar 2008 #10 Skrevet 31. januar 2008 Oops. Litt av det innklipte innlegget ditt ble visst med. Pytt sann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå