nummer2påvei Skrevet 29. januar 2008 #1 Skrevet 29. januar 2008 jeg er en uke over ikm nå, men fikk en negativ test i går. for noen siden begynte jeg å få ømme bryster også. opplever dere (gravide) at de er veldig varme?? mine er ømme og utrolig varme, mye mer enn de bruker å være!! husker ikke fra forje graviditiet... klem
Tirilmor82 Skrevet 29. januar 2008 #2 Skrevet 29. januar 2008 Hei! Jeg har ømme bryst, men de er vel i grunn ikke varmere enn resten av kroppen.. Kanskje du skulle fått tatt en blodprøve hos legen hvis ikke tr dukker opp, så får du bekreftet/avkeftet evt. graviditet?LYKKE TIL!!! :-) :-)
nummer2påvei Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. januar 2008 takk for svar:) litt merkelig spørsmål kanskje, hehe.. er ganske varm generelt for tiden, hetetokter:P skal prøve å ta test igjen til helgen. ellers så blir det lege neste uke.
puffyandmarcus Skrevet 29. januar 2008 #4 Skrevet 29. januar 2008 jeg hadde svært ømme og varme bryster når jeg ble gravid men husker best den trøttheten:S men alle reagere jo forskjellig:D ta en test til helgen og gi oss resultatet:D
nummer2påvei Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 31. januar 2008 fikk en positiv el test i går. men forsov meg i mårrest så fikk ikke tatt graviditets testen jeg skulle ta, skal prøve i morgen. er så redd for å bli skuffet, men vet jeg antagelig blir d.... denne mnd kjenner jeg ikke så mye symtomer. men hadde litt rosa/lysbrun utflod på dag 7,8 og,9 etter el...så litt håp har jeg:P klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå