Gå til innhold

sover hun for lenge??

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei. jenta mi er nå 3 mnd. har lagt seg nå klkken halv 7 i ca en oh en halv måned og har da brukt og våkne rundt 4 for og få mat og så legge seg igjen. nå sover hun plutselig hele natta. i går sov hun til halv 12 og i dag som hun til 9 på morgenen. da våknet jeg av at hun la der og laga litt lyder og sto opp for og gi henne mat. men synes det er litt ekkelt at hun ikke sier fra lenger. i går våknet jo vi halv 12 og gikk inn til henne og der lå hu med fingern i munnen og kosa seg. men er dette normalt, at hu sover så lenge og ikke sier fra når hun har gått så lenge uten mat??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jenta mi er 3,5 mnd og har sovet "hele" natta fra hun ble født.

Legger seg 20.00 og sover i ett strekk til 06.00 og da får hun mat. Så sover hun igjen til 08.30.

Hun har noen ganger sovet fra 20.00 - 08.00 (og 09.00) i ett strekk uten mat.

Hun virka verken misfornøyd eller utsulta ut da. Var mest meg som følte meg som en sløv mor som ikke hadde vekt henne. Men har spurt mange om dette ( lege og HS ) og begge parter mener de våkner selv hvis de er sultne eller misfornøyd med situasjonen. Da var det vel bare at hun trengte mye søvn da. Har jo sånne vokse-perioder der de sover mer og vokser mer. Så lenge hun ikke er "underærnert" er det ingen grunn til å vekke for å mate og hun sier selvsagt i fra hvis hun trenger noe.

Det eneste var at bleien var KJEMPEVÅT og dette blir jeg litt stressa over (liker ikke våt bleie over lengre tid), men tror nok de sier i fra hvis dette også blir for ille =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...