Gå til innhold

Noen flere med IKM 1.febr.??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg håper jo at den ikke kommer da.. Har den siste uka kjent meg sliten og noe irritabel, pluss hatt vondt nederst i magen, omtrent som at det er noe som strekker seg der, pluss at det romler og skriker der. Dette er jo nesten som hver mnd før mens da, men det som er ekstra nå er at jeg er så kald.. og det pleier jeg ikke å være..

Flere som har symptomer??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikm 31.1 - men planen er å vente med testing til 1.2 :) Så får se om jeg klarer det da :)

Har symptomer som trøtthet, humørsvingninger og veldig frossen og mye mensmurringer.

Ellers kjent jeg noen stikk under skambeinet for 4 dager siden - hehe, ja her skal alt med!

Vi får krysse fingrene :)

Skrevet

Jeg har allerede testet jeg da... Neg selvsagt, men testet ikke pos før på IKM dagen med de to første heller så...

Ja, man kjenner alle symptomer.. Men om de er der eller ikke er jeg nå ikke helt sikker på..Men det kjennes sånn.. Er hvertfall kald det er helt sikkert... Jeg krysser alt jeg har jeg... Har holdt på et års tid med denne nr3.. Så nå får h'n jammen meg snart sitte......

Skrevet

Ja! Er i 4. prøveperiode, så jeg bør ha tålmodighet enda. Brukte 4 pp på førstemann, blir interessant å se hvor lang tid vi trenger før nr to sitter ;-)

Meeen... føler meg ganske så premenstruell.......

Skrevet

er vel ganske like sympt.. Håpe du slipp å vente så lenge... Mine to første kom på 1. og 3. pp.. Så er like før jeg drar til lege nå... men er liksom et stort steg å ta.. så prøver nok ei stund til...Vi får krysse alt vi har og håpe at dette er mnd... Oktober er sikkert ei fin tid å få barn... Har alltid sagt at jeg skal få barn første halvdelen av året.. men når ting blir som det blir så er det neimen meg ikke så farlig lenger...

Skrevet

hepp hepp!

Ikke Kom Mensen til fredag!! ;)

Skrevet

Hei=)

Jeg har også IKM 1 februar, men fikk nettop en positiv test=)

Håper spiren klorer seg fast hos meg, og at tante ikke kommer.

Og håper selvfølgelig det for dere andre også=)

Lykke til, krysser fingrene for oss=)xxxxxx

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...