tato Skrevet 29. januar 2008 #1 Skrevet 29. januar 2008 Jeg har blitt fryktelig plaget med hodepine de siste dagene, hatt det hver dag. Har lest på pakningene på paraceten at det ikke er påvist skader på foster etter bruk, men er så usikker på om jeg skal ta de. Tror dere det er farlig? Er det flere som er plaget med hodepine? Hva kommer det av?
Gjest Skrevet 29. januar 2008 #2 Skrevet 29. januar 2008 Paracet er trygt. Har tatt det er par ganger. Hodepinen kan komme av mange ting. Prøv mer hvile og mer vann, om du er heldig er det nok:)
Hikken Skrevet 29. januar 2008 #3 Skrevet 29. januar 2008 Du kan trygt ta smertestillende med paracetamol (paracet, panodil o.l.), men holde deg unna ibux og ibumetin og sånn.
Blå + en i magen Skrevet 29. januar 2008 #4 Skrevet 29. januar 2008 Det med hodepine vet jeg ikke:( Men jeg tar paracet. Men unngår det hvis det går. Har fått beskjed av legen at det går fint å ta paracet hvis det trengs. Men man får ikke overdrive da, men det ville man jo ikke gjort om man ikke var gravid heller. Paracet med måte:)
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 29. januar 2008 #6 Skrevet 29. januar 2008 Du kan ta opp til 4 g om dagen. Har hatt konstant hodepine+migrene i 11 uker,så har levd på paracet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå