lille sprelle Skrevet 29. januar 2008 #1 Skrevet 29. januar 2008 Har fått tilbud om å få det fra foreldre, men jeg vil gjerne vite om det er verdt det før det handles inn. Kan noen hjelpe meg?
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 29. januar 2008 #2 Skrevet 29. januar 2008 Absolutt! Jeg er stor fan av Voksiposen ) Aldri noen kalde barn i den, nei.
Emmilo Skrevet 29. januar 2008 #3 Skrevet 29. januar 2008 Kommer ann på størrelse på vogn og hvordan dere lever. Hvis vognen har softbag virker det unødvendig med ekstra pose. Min erfaring er at voksiposen er vaaaarm og goooo for lillemann, men litt kranglete å snøre sammen etter vask. Kanskje fordi vi husker så dårlig. Lurt også å ha bæreplate når bebin er liten så han/hun kan lyftes enkelt ur vognen. Eller er den ganske stor synes vi, tar mye plass. Nå er gutten 15 måneder og sover ute i posen i barnehagen og det er jo veldig praktisk. Det går jo ann å kjøpe brukt på finn!
Gjest mphs Skrevet 29. januar 2008 #4 Skrevet 29. januar 2008 Syns den er veldig kjekk. Bruker den fortsatt til første ungen som har den i barnehagen. Hun er 2,5 år og kommer til å bruke den frem til våren nå og så får nybabyen den til høsten.
baby 07.02. Skrevet 29. januar 2008 #5 Skrevet 29. januar 2008 Jeg brukte voksipose til min sønn fra han var født til han sluttet med vogn. Nå har mine tre tantebarn brukt den. Så har kjøpt en ny nå til babyn:)
theafranord Skrevet 29. januar 2008 #6 Skrevet 29. januar 2008 Voksi posen kunne jeg ikke vært foruten...den er genial. Vokser med barnet....brukes opp til 2-3 års alderen.....
gutt,gutt,jente(1MA) Skrevet 29. januar 2008 #7 Skrevet 29. januar 2008 Hei... Sniker litt inne her... Jeg har ikke erfaring med voksipose, men har brukt skinnpose til begge mine, født febr og mai(brukt fra høsten da) Og er storfornøyd med denne... Mange er fornøyde med voksi også, men jeg holder på skinn og ull.... Hvertfall har mine barn aldri vært kalde eller misfornøyde oppi der.. Bruker lammeskinn under på de kaldeste dagene, og på ungene hadde jeg ull innerst og dress utenpå.. Kommer selvsagt an på temp... Lykke til med valget!!
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2008 #9 Skrevet 29. januar 2008 Men vokisposen er jo av ull...det er derfor den er så genial og god. Voksipose-ULLKORGA hetern jo den. Synes de skinnposene er for små og lite brukervennlige. Voksien kan knytes og løsnes opp og brettes ut og ja....MEGET BRUKERVENNLIG. Arvet en skinnpose, men når jeg fikk voksi skjønte jeg hvor genial den var. Go for it!!!!!
Phantom´ Skrevet 29. januar 2008 #10 Skrevet 29. januar 2008 Hadde voksi til de to første, men har nå kvitta meg med den og kjøpt en lettere dunpose istedenfor. Voksi passer godt i store vogner ala simo kombi, men nå har jeg en EW og der er det ikke plass til en så stor og klumpete pose. Sjekk gjerne ut easykid.no før du bestemmer deg. Denne posen har jeg kjøpt, og den virker veldig bra.
lille sprelle Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #11 Skrevet 29. januar 2008 Hva med litt varmere dager da? Jeg tenkte på dette med at man kan bytte ut ulla med sommerinnlegg i posen. Vi er "turfolk" og tenkte på å bruke den som sovepose hele året. Noen tanker?
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #12 Skrevet 1. februar 2008 Voksi posen er helt genial for alle årstider. På den kaldeste tida bruker man ulldyna inni, våren kan man putte inn en fiberdyne og sommer kan man bare bruke trekket. Brukte min arvede fra fødselen av (fødte i nov) brukte kun en jakke, ullsokker, lue og votter oppi posen. 1 mann brukte denne til han var 3 år gammel. Kommer til å finne denne frem til høsten nå siden jeg ikke har termin før slutten av Mars, og sånn vinteren er nå så holder det nok med dyne når vi begynner med vogna (ser sevsagt ann på gradestokken, kan være kaldt og)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå