Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 29. januar 2008 #1 Skrevet 29. januar 2008 Når vi var på Ul for 1,5 uke siden fikk vi beskjed om at det kunne ta lang tid før jeg/vi ville kjenne noe særlig til aktivitet. Dette med hensyn til hvordan h*n ligger og at morkaken ligger foran på magen. MEN i ettermiddag/kveld har det vært mye aktivitet der nede. Har nesten ikke spist snop i svangerskapet siden det ikke har fristet, men tok en stratos i stad. Tror jaggu den lille fikk sukkerkikk jeg ;-) Er utrolig deilig å kjenne at det nå begynner å bli ordentlig med liv der inne :-) Er forresten 19+6 i dag tror jeg.... kommet litt ut av tellingen :-s
Figa *Fødeklar* Skrevet 29. januar 2008 #2 Skrevet 29. januar 2008 Er ikke trønder, ville bare si at jeg så bilde av magen din og den var kjempe fin!
Figa *Fødeklar* Skrevet 29. januar 2008 #3 Skrevet 29. januar 2008 Jeg leste visst på feil, men komplimentet med magen var til deg.
mamma sin kompis Skrevet 29. januar 2008 #4 Skrevet 29. januar 2008 er 20+6, og kjenner liv hverdag. Andre dager mer og andre dager mindre. I helga tok det helt av, så sparka utenpå magen oxo. Men igår og idag har der nesten ikke hvert noe. Blir jo litt bekymret, men vet jo at den kan ligge slik at man ikke merker sparka. Men litt er der no. Så alt er vist bra til Ellers? formen?? Har termin 14.juni jeg da
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 30. januar 2008 #5 Skrevet 30. januar 2008 Formen er mye bedre, men har mine plager fortsatt. Skal ikke klage for denne er lenge etterlengtet :-) Kan liksom ikke helt tro at jeg endelig skal oppleve å bli mamma. Etter å slutta med pilla i november 1999 og mistet 3 ganger så er det fortsatt litt uvikelig synes jeg! MEN vi gleder oss noe vanvittig :-O Leste inne på min side her at det ikke var vanlig å kjenne liv hver dag før man var rundt uke 26 så du trenger nok ikke være bekymret nei!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå