Gå til innhold

noen som ikke vil sove??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei snart fjorten mnd gammel jente som plutselig ikke vil legge seg lenger. Hyler og skriker i timesvis og det samme gjentar seg på natta.. Hun har vært skikkelig enkel og legge, kvelds, tannpuss, litt pupp på sengekanten så sover hun, men nå er det skriking bare vi nærmer oss rommet... Tutten hiver hun og ingenting er greit.. SKikkelig slitsomt. Husker at det var slik med storesøsteren også en periode, men jeg kan ikke huske noen god løsning på det...noen som har noen tips???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

les tråden på skravlesiden som heter "jeg er så sliten (ang legging). griner i desperasjon"

Det la jeg inn i går, og der står det nå metervis med tips!

Jeg vet så godt hva det vil si når søvnen tulles med...

Skrevet

Takk for svar. Nå har jeg sett gjennom de fleste av svarene du fikk.. jammen ikke lett dette. Må innrømme at i natt var jeg så trøtt at jeg bare sovnet fra hele griningen. Våknet igjen halv syv av henne og aner ikke om hun da hadde vært våken siden fire eller om hun også sovnet..regner igrunn med det siste.. Håper det bedrer seg både for deg og meg. VI er bare totalt avhengig av søvn både store og små. Om dagen lar jeg faktisk jenta mi sove i vogna fordi hun ikke vil sove i senga, hun sover som regel fra litt før 11 til to. Av og til lenger. Men jeg tror likevel ikke det er derfor hun ikke vil sove om kvelden. VIrker mer som hun er redd jeg skal gå fra henne syns jeg. Klamrer seg til meg... Er jo mulig hun har begynt å drømme..har hørt at de kan gjøre det fra 8-9 mnd alderen.. i tillegg prøver jeg å trappe ned på ammingen og det er en ganske stor del av kos og trygghet for henne tror jeg. spesielt i forbindelse med soving... Lykke til iallefal!! Klems

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...