Gjest Skrevet 29. januar 2008 #1 Skrevet 29. januar 2008 Hehe, føler meg rimelig teit nå men skal multivitaminene svelges eller tygges :-/ ?
Gjest Skrevet 29. januar 2008 #2 Skrevet 29. januar 2008 Det er forskell på forskjellige typer. De aller fleste svelges hele. Står det ikke noe er det nok en svelge-hel type:)
Gjest Skrevet 29. januar 2008 #3 Skrevet 29. januar 2008 Aha :-) Nei det sto ikke noe bak på. Men da har jeg ihvertfall gjort det rett med og svelge den ;p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå