Gå til innhold

smerter i underlivet


Gjest

Anbefalte innlegg

noen som har det, foran og ikke på sidene.?? og har mørk urin., nesten nrunlig, slik at jeg er redd for at det er brun/beig blod?? blir så stressa, har mistet 4 ganger før nå, og ser at dette er så vanskelig ¨å holde meg rolig nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må svare her og jeg da:) Sikker på at du ikke har urinveisinfeksjon da? Da er det vanlig med mørk / illeluktende urin, samt magesmerter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har litt vondt/ubehag nederste del av magen litt som mensmurring kanskje eller litt mer. Skulle ønske det heller var sånn strekking i sidene jeg og. Har blitt mye bedre. Har 4 sa bak meg jeg og, og satser på at alle gode ting er 5 for oss begge ;)

 

Håper det ikke er noe med deg da.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar..ja håper begge greier det denne gangen, men har ikke mye tro jeg..kjenner at jeg er redd jeg ikke greier en abort til.., dette var visst hardere enn jeg hadde trodd. sukk, så vel bare ta dag for dag..er du sykmeldt?:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også periodevis mens/eggløsningssmerter, og mørk urin, men tror ikke det er noe uvanlig:) For lite væskeinntak er ofte forklaring på mørk urin, så vi må være flinke å få i oss nok vann:)

 

Lykke til:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...