Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 29. januar 2008 #1 Skrevet 29. januar 2008 Jeg er midt i ivf prosessen nå, og disse medisinene tar knekken på meg! er så psykisk sliten. Griner av alt og ingenting og sover dårlig om natten fordi jeg tenker så mye... Livredd for at dette skal gå galt! Jeg jobber i butikk og på jobben i dag ville jeg ikke at kundene skulle kontakte meg for jeg orker ikke å være hyggelig, blid eller sosial... Knakk også sammen hos sjefen i dag pga en liten bagatel-feil... Men så er det den forbanna samvittigheten! Har ikke samvittighet til å bli borte fra jobb. Men det er jo fare for at dette går utover gutten min i lengden, og det er heller ikke bra! What to doooo?? :-(
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #2 Skrevet 29. januar 2008 Skal inn å ta ut egg i neste uke, sansynlig vis...
Torpekjærringa Skrevet 29. januar 2008 #3 Skrevet 29. januar 2008 Jeg syns absolutt at du skulle sykemelde deg nå! har en svigerinne som holder på m samme - og hun ble sykemeldt - Du skal bruke tiden på deg selv i kuren !! ( de skal også ta ut egg neste uke xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx for dere begge )
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. januar 2008 det var godt å høre! Noen fler som vil komme med innspill?
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 29. januar 2008 #6 Skrevet 29. januar 2008 Min kjære venninne skal inn å ta ut egg på mandag, for andre gang. Denne gangen på Karolinskal i Sverige, men hun ha gått på en del hormon kurer. Hun jobber og i butikk og vært sykemeldt hver gang pga hvordan hun ha reagert. Nå sist da hun begynte fikk hun sykemelding ut februar. Så hadde jeg vært deg ville jeg ha bedt om sykemelding..
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 29. januar 2008 Det var godt å høre, fru Hotten Tott! Nå er samvittigheten min litt bedre! Hils venninnen din fra meg og ønsk henne masse masse lykke til!!!!
Gjest Skrevet 29. januar 2008 #8 Skrevet 29. januar 2008 Sykemeld deg! det er nok det beste for alle parter.. MASSE lykke til foresten går nok deres vei!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå