MamiMaribel Skrevet 29. januar 2008 #1 Skrevet 29. januar 2008 Jeg har vært mye av og på med vitaminer, men nå har jeg tatt Omega 3, multivitamin og jern siden jeg ble gravid. Det har av en eller annen grunn alltid føltes viktigst for meg å få i meg tran/omega 3, sikkert pga. av all norsk tranpropaganda:-)
Mamma´n til A og F Skrevet 29. januar 2008 #2 Skrevet 29. januar 2008 Tar omega 3 og vitamineral. Etter jeg begynte med fiskeolje er jeg blitt kvitt eksem.
Mild, Marcus & Mille Skrevet 29. januar 2008 #3 Skrevet 29. januar 2008 tar omega 3, multivitamin, jern - og kalsium til tider. har kjøpt pillebrett jeg så jeg ikke skal glemme de liksom
MamiMaribel Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. januar 2008 Oi, det hørtes bra ut, mammaen til A og F. Tar du spesielt store doser ?
Sentralstøvsugeren Skrevet 29. januar 2008 #5 Skrevet 29. januar 2008 Tran og kalktabeletter! Føler jeg har vært mye mindre syk og hatt mye mer overskudd etter jeg begynte med tran - men det kan jo bare være tilfeldig.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå