jente30L Skrevet 29. januar 2008 #1 Skrevet 29. januar 2008 gikk og tok følge hjem fra bhg til småen med ei hyggelig dame ,hennes datter går sammen med min sønn... så sier en bak oss.. gleder meg til å se på tv med deg i kveld.... og jeg.. skal du være med på tv? kjente hu ikke igjen i det hele tatt.. og så fortalte hu at hu er med i ett program på tv... jhhee litt pinlig..
Kulå Skrevet 29. januar 2008 #2 Skrevet 29. januar 2008 Er sikker på at hun synes det var gøy, for en gangs skyld kanskje, å ikke bli gjenkjent. Da vet hun jo at du ikke snakket med henne av den grunn.
Monique72 Skrevet 29. januar 2008 #5 Skrevet 29. januar 2008 Vel... man trenger jo ikke være kjendis for å være på TV. Jeg har vært med i et program på TV2 og et på TV3, men er laaaaangt fra kjendis.
Mumiluvu Skrevet 29. januar 2008 #6 Skrevet 29. januar 2008 man blir vel litt popis der man bor da.hehe
jente30L Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 29. januar 2008 vel... hun er i alle fall ett kjent tv fjes.. vært med på forskjellige tv programmer;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå