'75Mamma Skrevet 29. januar 2008 #1 Skrevet 29. januar 2008 Jeg er nå på overtid og tiden går fra meg! Ingen tegn til modning, og jeg får helt panikk ved tanken på igangsetting. Det var et mareritt med min førstefødte. Men det er ikke snakk om å få keisersnitt for det.. Hva sier dere som får keisersnitt pga fødselsangst for å få det? Jeg har ikke angst for normal fødsel, men for induksjonen..
Emmilo Skrevet 29. januar 2008 #3 Skrevet 29. januar 2008 Jeg blev satt i gang med første og endte opp med akutt keisersnitt da jeg ikke fikk åpning likevel. Det var en vond, vond fødsel og vi har sagt fra fra dag én hos JM at det IKKE er aktuelt å bli satt i gang nå. På UL leste damen journalen fra nr 1 og foralte at det ikke er noe problem med å ta planlagt keisersnitt etter termin. Følte jeg blev got bemøtt. Så på nå skal jeg til Ullevål denne uken for å sjekke ståa. Jeg vil gjerne føde vaignalt dersom fødsel setter i gang, men GLEM at jeg blir satt i gang. Jeg har da ikke fødselsangst i seg, men nekter å bli satt i gang for å KANSKJE kunne føde. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå