Gjest Skrevet 29. januar 2008 #1 Skrevet 29. januar 2008 midt på, ikke i sidene..noen andre? har også litt beig på papiret når jeg tørker meg, lyse beig..( ikke brunt altså:-)) ha andre dette?
mai-mamsen06+september08:) Skrevet 29. januar 2008 #2 Skrevet 29. januar 2008 Hei på du, er alt bra om dagen? Jeg har også smerter midt på..På sidene innimellom også, men noen ganger bare på midten. Føler meg fryktelig oppblåst og stinn hele tiden! Ellers er det ømme pupper, men jeg går jo og leter etter symptomer HELE tiden.. Tok HCG-prøve forrige mandag, den var på 77 000.Tok igjen i går, og denne var på 135 000. Det er stigning, men skulle den ikke steget mer?Hmmm.... Nesten så jeg angrer på de prøvene ja;)
miobell Skrevet 29. januar 2008 #3 Skrevet 29. januar 2008 stikking her også, med gjevne mellomrom ;-) I kveld har jeg litt hold på venstre side nederst.. sikkert nrmalt? Dere som måler hCg stigning. Hvordan får dere gjort dette?
mai-mamsen06+september08:) Skrevet 29. januar 2008 #4 Skrevet 29. januar 2008 Jeg tar blodprøver på sykehuset for å måle hcg. Årsaken til dette er at jeg har opplevd mange SA/MA og går til oppfølging.
miobell Skrevet 29. januar 2008 #5 Skrevet 29. januar 2008 ok da forstår jeg. dette er første gang jeg er gravid, så da får en jo ikke den oppfølgingen.. Men om man skulle være bekymret er det vel mulig å enten be om dette eller evt. oppsøke privat klinikk og be om tidlig UL for å lytte etter hjertelyd?...
mai-mamsen06+september08:) Skrevet 29. januar 2008 #6 Skrevet 29. januar 2008 Du kan ta UL på privatklinikk (må betale selv da..) Ville heller gjort det enn å be om hcg-målinger. Hcg skal jo stige, men det kan skje at nivået stiger ved en MA f eks, så ved en UL vil man jo se hvordan det står til:) Men var jeg deg ville jeg prøvd å slappe av å nyte den lille i magen, prøv å ikke ha bekymringer! (vet det nesten er umulig da,hehe..) Uansett, om du velger en privat UL fordi du gjerne vil hilse på den der inne er du nok ikke alene om det
lizaloo Skrevet 29. januar 2008 #7 Skrevet 29. januar 2008 Hei. Jeg har også hatt stikking både på sidene og midt på, mensmurringer..you name it. Og jeg har siden uke 8 hatt brun -beige utflod. I begynnelsen var det mer brun slimete (sorry detaljer) men nå er det mer beige og ikke hele tiden. Har 4 ul og gynokologen kan ikke se noen årsak til det. Er nå 14 uker. Det er ikke kjekt å ha det slikt, man er nervøs og engstelig og klarer ikke å slappe helt av, men det skal nok være ganske vanlig. Snakk med legen din hvis du bekymrer deg. Lykke til:)
Gjest Skrevet 29. januar 2008 #8 Skrevet 29. januar 2008 å takk lizaloo:-) så flott at det går fint med deg:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå