Anonym bruker Skrevet 29. januar 2008 #1 Skrevet 29. januar 2008 Hei, Fantaserer om å bli fylt opp i rompa og i fitta.....har aldri prøvd det på ordentlig , men har veldig lyst. Har prøvd med to dildoer...lå på gulvet og hadde presset den ene inn i rompa, når jeg hadde fått den inn der trykket jeg inn den andre i fitta....det var sinnsykt deilig men måtte liksom kontrollere begge dildoene selv og greide ikke helt å miste kontrollen. Lå forresten foran et speil slik at jeg kunne "følge med":-). Blir nesten kåt av å snakke om det og lurer på om jeg skal prøve igjen nå:-) Noen som har prøvd og vil dere erfaringer?
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2008 #3 Skrevet 6. februar 2008 Har prøvd det samme som deg, og det er utrolig deilig! Har også fått med sambo. Hatt hans i fitta og en dildo i rumpa. Vanvittig digg! Prøvde det andre veien også. Han pulte meg i rumpa samtidig som han brukte en dildo i fitta mi. Også digg! Anbefaler dette virkelig!
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2008 #4 Skrevet 6. februar 2008 anbefales sier jeg bare!!! hadde to menn engang jeg. en i hvert hull. digg!!
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2008 #5 Skrevet 18. februar 2008 Ehm! det vil ikke jeg prøve. Men kan godt prøve med kjæresten min og en leke da;) men vil ikke ha to menn med følelser... ÆSJ! jagge er folk forskjellig.
Megawhat har ♀ + 2 nyankomne Skrevet 18. februar 2008 #6 Skrevet 18. februar 2008 Du sa jo at verden er full av menn, så vi må jo bruke noen av de da!
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2008 #7 Skrevet 18. februar 2008 Hadde det med min mann i helgen bl.a. Rimelig nytt for oss. Men da er det mann og hjelpemidler, eller bare hjelpemiddlene. Men er i fellesskap. En annen mann hadde ikke fristet meg da. Men en stor dildo som fyller godt ut så det sprenger litt, mmmm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå