Anonym bruker Skrevet 29. januar 2008 #1 Skrevet 29. januar 2008 Noen som har erfaring med manuellterapi hos han i Sentrum??
mammasøreide Skrevet 29. januar 2008 #2 Skrevet 29. januar 2008 Jeg har ikke erfaing med han i Sentrum men gikk til en manuell terapeut på Lagunen som var kjempe flink. Min sønn på 3 mnd hadde en låsning i nakke og bekken som de fikset på to behandlinger.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2008 #3 Skrevet 29. januar 2008 Hvor gammel var han når du var der første gang da? Gutten vår på 1 mnd er så urolig (vært det siden fødselen) Så tenkte å ringe i morgen for å få time Det kan jo ikke skade å prøve hvertfall
mammasøreide Skrevet 29. januar 2008 #4 Skrevet 29. januar 2008 Han var 10 uker første gang vi var der men tror ikke det er noen nedre grense på når du kan gå til behandling.
2-barns mor Skrevet 29. januar 2008 #5 Skrevet 29. januar 2008 Gå inn på kiss-kidd.no og der finner du en link til manuell terapeuter som har erfaring med barn. Tror de har det både den på Lagunen og de to i sentrum (Strandgaten, tror jeg). Lykke til
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2008 #6 Skrevet 30. januar 2008 Jeg tror han skjønte at jeg skulle ta noen tlf i dag, for i natt har han sovet masse og vært såååå flink Men han har "banan" stillingen, så noe kan de vel hjelpe oss med. Jeg vet at det er en manuellterapi avd i sentrum, lurte på om noen hadde vært der, og om han er flink han som er der
2-barns mor Skrevet 30. januar 2008 #7 Skrevet 30. januar 2008 Den er den i strandgaten du mener? Det er en mann og en dame som har erfaring med barn. Har vært hos ho med gutten vår. Tror kanskje det er han som har mest erfaring med Kiss og barn hvertfall.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2008 #8 Skrevet 30. januar 2008 Ja var den jeg mente Tusen takk for svar hvertfall Ha en fin dag i snøværet ) Må bare få skryte litt til av lille gutten Han fikk mat kl halv syv, sov til åtte. Fikk ut litt luft, gikk en liten trilletur med eldste til skolen, og han sover ENNÅ!!! Men får jeg sove da? Neida... Men nyter stillheten og at han har det bra nå
2-barns mor Skrevet 30. januar 2008 #9 Skrevet 30. januar 2008 Det fortjener du, nyt det. litt rart når det plutselig er stille-hva skjer? Ha en fin dag du og....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå