Anonym bruker Skrevet 29. januar 2008 #1 Skrevet 29. januar 2008 Jeg og sambo kom av en eller annen grunn inn på temaet bollemus her en dag. Husker det avr veldig populært blant gutta å snakke om dette da vi var yngre- men jeg fikk liksom aldri helt tak i om det var positivt eller negativt å ha det. Jeg trodde det var positivt, men er ikke sikker. Men så viste det seg at vi har forskjellig oppfatning av hva det refereres til da. Jeg trodde det var området foran på ei jente, altså venusberget der håret vokser foran. Mens sambo mente at det var området under som var stort - altså kjønnsleppene. Det ser altså ut til at forvirringen hersker omkring dette begrepet- noen med synspunkter eller inspill?? hehe Bra eller dårlig? Og hvor sitter "bollen"??
Anitahar2barn Skrevet 29. januar 2008 #2 Skrevet 29. januar 2008 Mitt syn: Bollemus er ikke positivt. Det er når man kan se de ytre kjønnsleppene og litt bolle foran slik at det kan synes igjennom en tights for eksempel. Jeg får litt tendens til bollemus når jeg er gravid faktisk, blir større der nede. Heldigvis går det tilbake etter fødselen ;-)
*Super*Mamman* Skrevet 29. januar 2008 #3 Skrevet 29. januar 2008 Bollemus er når de ytre kjønnsleppene og venusberget er skikkelig "kraftig" og buler ut....Har ingenting med de indre kjønnsleppene å gjøre.. Glad jeg ikke har det iallefall..
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2008 #4 Skrevet 29. januar 2008 På ungdomsskolen var det omtalt som veldig positivt,i allefall. Jeg har bittelitt "bollemus", men bare nok til at det er mykt, på en måte. Er ikke rett ned til beinet...
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2008 #5 Skrevet 29. januar 2008 *fnis* øhm... bollemus har da alltid vært positivt i mine øyne.. er bare de ytre leppene som er litt bollete og gjerne dekker over alt slik at du ikke ser de indre kjønnslepper uten og liksom åpne opp... link til en bildetråd om bollemus på cupido.no *beklager hvis jeg gikk litt langt nå.. men jeg googlet det:P http://www.cupido.no/forum.cfm?forum_id=1058&thread_id=11164&message_id=96255 men utifra annet jeg leste kan det virke som at i enkelte deler av landet betyr det noe annet, som ikke er positivt ment....
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2008 #6 Skrevet 29. januar 2008 Håper det er positivt i min del av landet, ellers er ikke kjæresten min veldig hyggelig mot meg...
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2008 #7 Skrevet 29. januar 2008 Er nok sikkert positivt hos deg;) fått inntrykk av at mannfolk liker bollemus jeg hvertfall.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2008 #9 Skrevet 29. januar 2008 unnskyld meg men bollemus sier seg selv hva det er,,ei bolle av ei mus... at du har overflødig fett, for mye på musa...hva er positivt med å være lubben i musa...
Chatterline Skrevet 29. januar 2008 #10 Skrevet 29. januar 2008 Fordi det er fint og være tildekket slik at de indre leppene stikker ut:P
Chatterline Skrevet 29. januar 2008 #11 Skrevet 29. januar 2008 og FORRESTEN!! er mange tynne mennesker som har bollemus og...
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2008 #12 Skrevet 29. januar 2008 Denna diskusjonen har jeg hatt mange ganger:P hehe.. Og alle gutter sier at bollemus er best. Jeg er tynn(litt for tynn syns jeg sjøl) men poenget. Jeg har bollemus. Og syns ordet i seg selv høres kvalmt ut. Men syns det er penest enn og ha alt blottlagt. Har med fett og gjøre som hun sier over her. Vi er alle forskjellige der som alle andre steder. Spør gubbene deres så svarer de som regel at bollemus er best:P om de ikke sier noe annet for å ikke såre dere da:)
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2008 #13 Skrevet 29. januar 2008 Bollemus kan være fint, men ikke om den er for bollete lissom... Da blir det kvalmt synes jeg... Sexy å se de indre kjønnsleppene dah....
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2008 #14 Skrevet 29. januar 2008 hmm bollemus er et pent, men det jeg synes er stykt er disse prengtemusene hvor de indrekjønnsleppene og tappen henger på utsiden.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2008 #15 Skrevet 30. januar 2008 samboeren min sier at det er når det buler over venus begeret. hun som skriver det med kjønnsleppene og tights.. det kalles camel toe... hehe
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2008 #16 Skrevet 30. januar 2008 Ja det var det jeg og mente...men jeg klarer ikke se annet en camel toe jeg da, når jeg hører bollemus.... Vanvittig brutalt navn egentlig; Bollemus.....
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2008 #17 Skrevet 30. januar 2008 Takker for mange innspill, jenter- men det ser altså ut til at folk ikke er helt enige om bollemus refererer til ytre kjønnslepper eller venusberget- eller begge. Mange ulike oppfatninger. Men ser ut til at mange menn altså synes det er positivt. Var det jeg trodde også, ihvertfall om det sitter foran. Såkalt camel toe er kanskje ikke like sjarmerende?
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2008 #18 Skrevet 30. januar 2008 Hva med uttrykket å bolle? Tror de fleste synes det er positivt ladet, og det stammer jo ganske sikkert fra bollemus da???
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2008 #19 Skrevet 30. januar 2008 Camel toe er definitivt IKKE positivt. Men da kan det være at bollemus er poitivt altså. Utrykket å "bolle" er fortsatt en av de mer brutale måtene å si sex på da,eller er å bolle fingring?nei Det blir jokke det...
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2008 #20 Skrevet 30. januar 2008 Bollemus er da positivt! gutter synes det er digg å skimmte litt mus gjennom bikinien, så lenge ikke bikinien er for stramm så den lager camel-toe der fremme. Bollemus er best å pule på!
2 fine små Skrevet 30. januar 2008 #21 Skrevet 30. januar 2008 Hehe, soet diskusjon. Tenker - baade for han og henne - at bollemus bare maa vaere en bonus... =o) Er jo litt saann vi er naar vi er gravide, naar vi svulmer det nede og underlivet klart "tar litt mer plass"... =o)))
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 30. januar 2008 #22 Skrevet 30. januar 2008 Bolle betyr å ha sex på dansk.... Kan det ha noe med det å gjøre? Hehe....
Anitahar2barn Skrevet 30. januar 2008 #23 Skrevet 30. januar 2008 Trodde ingen hadde så lite "bolle" der nede at alt syntes...hmm aldri sett eller hørt. Ikke det at jeg har sett så mange mus da siden jeg er jente :-) Bollemus var iallfall et skjellsord da jeg var yngre, aldri brukt ordet eller hørt ordet i noen sammenheng da jeg var voksen. Men da har vel jeg litt bollemus til vanlig og da ;-) Samboeren min mener også at bollemus ikke er positivt. Får vel aldri noe endelig svar på dette.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2008 #24 Skrevet 30. januar 2008 Jeg har hørt flere gutter si det at de synes at det ikke er noe godt å ha sex med ei som har flatmus i forhold til ei med bollemus...hehe Blandt annet også,det å slikke der nede er mye bedre med bollemus enn flatmus. Jeg synes det er fint med litt bollemus...
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2008 #25 Skrevet 30. januar 2008 at de indre leppene synes er da mye verre enn at man har litt bollemus! Samboeren min synes det er ekkelt når de indre henger på utsiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå