Gå til innhold

Har du fin håndskrift?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så opptatt av håndskrifter jeg. Selv ble jeg plassert vedsiden av den i klassen på barneskolen som skrev penest (min bestevenninne!) - av den enkle grunn at jeg skrev grusomt strygt. Husker at det hjalp noe enormt på, for jeg skrev virkelig stygt, nesten uleselig, tok meg ikke tid m.m. Og det ble så mye bedre. Påstår ikke jeg har pen håndskrift, men kan hvis jeg vil. =)

Både mamma og pappa har nydelig håndskrift, men min søster.... Njah.... hehe, vi er vel søstre for å si det sånn! =) Hun kan nok også hvis hun VIL!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skriver som en gris, sa en lærer til meg på barneskolen.

egentlig utrolig dårlig gjort, siden alt jeg skrev var korrekt..

MEN jeg skriver stygt, verst er forelesningsnotatene, men jeg forstår hva jeg har skrevet selv da.

Når jeg skal skrive takkekort o.l., henter jeg fram ineffektiviteten og skriver pent. Men det tar jo så mye lengere tid..

Mine brødre skriver også stygt, storesøster pent:

Skrevet

Ja tror faktisk jeg skriver pent,har fått mye skryt for skrifta mi.

Skrevet

Har forferdelig stygg håndskrift. Skulle gjerne gått på kurs for å lært å skrive fint.

Skrevet

har ganske fin skrift., sier mange hvertfall:)

men kan skrive stygt også, hvis jeg bare skal skrive noe fort:) men ikke sånn sygt stygt, alltid leselig, men me dlitt mer kruseduller å sånn:)

Skrevet

Den er leselig, men lite vakker:P

Skrevet

Hmmm om jeg skriver pent, noen synes det. Jeg skriver ganske jevnt da, og den er lett å lese:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...