Gå til innhold

Flere som har mannfolk med irriterende uvaner?:P

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her og vet ikke om jeg skal le eller grine.. Sambo har så utrolig mange rare ting for seg.. og de uvanene blir bare verre og verre.. har bodd sammen i snart 1 år og kan ikke huske at det var slik i begynnelsen:P Biting av negler, hakking av tenner, tromme med fingra, dirre med beina.. æææææææææææææææææææææhh! jeg blir gaaaaaaal av alle disse lydene!:P men ellers så er han perfekt:p *ler*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper du irriterer deg så mye pga graviditet? Hvis ikke blir det vel bare verre og verre etterhvert..

Skrevet

hm.. Kan vel ikke skylde på graviditeten hele tiden.. Hvorfor vil det bli verre?

Skrevet

Synes nesten alt med mannen min er irriterende om dagen. Stakkars. Han er jo egentlig bare snill og god. Ikke så lett å se det gjennom alle "sintehormonene" mine..... Håper det roer seg snart..

Skrevet

Kan signere på denne ja! Jeeezus christ, ting jeg knapt la merke til før er så utrolig irriterende om dagen. Han sitter og biter på neglebåndene og neglene, sånn at det "knepper" GRUSOM lyd. I tillegg skjærer han tenner om natten... Og av og til lager han en sånn forferdelig kremtelyd fra langt nedi halsen. Grøss og gru! Forhåpentligvis går det over, jeg irriterte meg ikke føør... =)

Skrevet

så enig, de kremtelydene lager samboeren min og, de gjør meg helt sprø!!også smatter hannår han sover...utrolig irriterende og høre på..hehe

Skrevet

Håndklær! Han bruker opptil tre håndklær hver dag! Synes ikke jeg gjør annet enn å vaske håndkler jeg...

Skrevet

Nervøs eller ADHD???

Jeg er ekstrem var på ulyder, men har lært at det er den som lager de som er "smårare". Det skyldes ofte en diagnose eller motorisk uro. Her kan ikke sambo gjøre mye før jeg sier fra nei, he,he.

Generelt irriterende med alle som må bite negler, knekke fingre, tromming osv.

Skrevet

Jeg irriterer meg over snorking. Og jeg irriterer meg enda mer over at han ikke gidder å snu seg når jeg ber han om å snu seg, for da slutter han å snorke. Så noen ganger dulter jeg faktisk til han. Stakkars. Også kjefter jeg noen ganger også. Sikkert hyggelig å våkne til...hehe. Men jeg klarer liksom ikke å la være å kjefte når jeg har bedt han om å snu seg fire hundre ganger, og han enda ligger på ryggen og gape-snorker. (det er høyt)

Ellers irriterer jeg meg over at jeg må organisere alt mulig. Men han er flink til å stå opp med minstemann. Men jeg må vaske bad, vaske klær, henge opp og brette, rydde kjøkken, tenke på middag (les fikse). Nå har jeg lyst til å streike littegrann . Men da får jeg bare mer å gjøre senere. Og nå er det bare tre uker til Knerten vår kommer. SÅ da er det vel best å være grei... :-)

Skrevet

Ja det skal jeg love deg, holder på å bli gal noen dager. Kan henge meg opp de de minste ting, feks måten han nyser på. Blir gal av det selv. Trodde det var kun meg... Håper hormonene spiller inn her.

Skrevet

JAAAAAAAAAAAAAAA

drar snørr som IKKE er der,,,,,forbanna snørrlyder

Skrevet

Min kjære legger fra seg sure sokker overalt . Når han kommer fra jobb er han svett på bena,så da bare vrenger han sokkene av. Det lukter IKKE godt! Og den heldige som må pelle de opp om de skal forsvinne ,jepps ! Thats me!

Og så var det snorkinga med påfølgende irriterende klikkelyd. Znoooork,klikk,znooork,klikk. Kjemmpehøy snorking,som togm husets treåring har kommentert..Hormonene gjør meg ikke mere tolerant akkurat! Grrrr!

Joda! I gode og onde dager folkens;).

Skrevet

Typen min peller seg i nesa...pjuuuuuk det er det værste jeg ser!!!

Skrevet

Min "heiser" snue HELE tiden, selv om han ikke har noe snue. Holder på å bli GAAAAAL, trygler han om å gå til legen, for noe må være galt. Må være ekstra trang oppi der eller et eller annet. Det verste er at broren hans og hans sønn, gjør akkurat det samme. Er en lidelse å være i familieselskap. Åsså holder di på slik mens vi spiser, vil aldeles miste matlysten jeg.

Åsså driver han å suer luft inn i mellom tennene, minst like ofte. Også helt utrolig irriterende...

Dette er desverre ikke noe jeg irritere meg over bare nå når jeg er gravid, og er faktisk et problem. Jeg vil aldeles klikke når han holder på på det verste.

Skrevet

Her i huset er det jeg som er irriterende ;) Snorker og skjærer tenner og må krølle plastposene i små kuler før jeg legger de i skapet...for å nevne noe.

Skrevet

Jeg irriterer meg når han NESTEN fullfører ting.. Som at han rydder ut på kjøkkenet, men setter det ikke i maskina. Legger i tørketrummelen og setter på ny maskin...men setter ikke på tørketrummelen. Støvsuger bare der det viser at det er støv...osv.

Ellers lar jeg meg irritere når han skal gjøre ting "snart" eller "senere"... Og jeg klikker nesten om jeg ber han om hjelp, eller om han kan fikse noe, og så sier han "Hvorfor det?"

Men han er jo flink...spesielt siden han ikke har måttet løfte en finger tidligere (ja, jeg valgte en som har bodd hjemme helt til vi flyttet sammen) og han lærer fort hva som ikke funker og at ting faktisk må gjøres for at huset skal se ok ut. Ellers er han helt snill...og veldig god.

Legger til: "Se, denne LCD skjermen var jo ikke så dyr da? Eller hva med denne pc'en? Nå har PS3 gått masse ned i pris!" Bla bla...Gå og kjøp maling og møbler til banerommet du, så skal vi se hva du har råd til etterpå...tipper det blir med en fm radio i billig plastikk,,,

Skrevet

Mange, men var sikkert ikke så irriterende når jeg ikke hadde alle disse gravid hormonene....

- Tisser utenforbi når han står, prøvd å få han til å sitte mange ganger. Er jo jeg som må vaske rundt dassen, ned på alle 4 og slit og komme opp igjen... Hehe, litt av et syn.... :)

- Tar lang tid før han klipper neglene, hvertfall på tærne. Og noen ganger finner han jo på at han skal gjøre det i stuen, da får jeg treller. Det er virkelig discusting... :(

- Må sitte å pitle på noe hele tiden, en blyant, boks, binders alt mulig. Knatte, knatte, knatte. Hater sanne irriterende lyder..

Litt hormonell her nå merker jeg....

Skrevet

Spise og drikke-lyder!!! Får helt noia av det, og det gjelder ikke bare mannen, men hele familien. SLAFSING! TYGGIS! Det hater jeg.

Skrevet

hehe, morsomt å lese hva andre har å irritere seg over...

å jeg har også noe...MIN kjære får det for seg hver natt at han har rett på over halve senga, så når jeg våkner midt på natta er jeg skvisa slik at jeg må ligge og ballansere helt på kanten..argh!! i tillegg så snufser han så utrooooolig høyt, sånne gryntesnufs..gud, hva eeeer vitsen?? hehe:P

Skrevet

Haha, akkurat det gjør min elskede også, men nå har begynt å ta sikkelig i og dytte ham tilbake på plass:p han våkner ikke mens jeg ligger der å banner og irriterer meg både grønn og gul:p *ler*

han har det også med å stå og lese blader i butikken når vi skal handle.. også kommer han tuslende til kassa da jeg står der "jamen har du ikke kjøpt det og det?" "NEI! DU FÅR BLI MED Å HANDLE DA OG IKKE BARE LESE BLADER" :P huff.. er mer hormonell nå enn jeg var i begynnelsen.. det er ille! :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...