Anonym bruker Skrevet 29. januar 2008 #1 Skrevet 29. januar 2008 Å få et brev med denne beskjden, og time til operasjon uka etter, betyr det da at man har fått kreft, eller er man redd for det?
Meg og lillespiren <3 Skrevet 29. januar 2008 #2 Skrevet 29. januar 2008 Heia! Hva stod det i brevet? Det er nok ikke kreft, det er nok unormal celledelign som de skriver. Celledelingen deles inn i 3, CIN1, CIN2 og CIN3. CIN4 er kreft. Om det hadde vært kreft så hadde du nok sikkert fått vite det. Mest sannsyllig er det CIN3 (eller 2) siden de vil ha deg inn til operasjon så snart. Hva står det om operasjon, står det konisering? Jeg har en gang fått samme beskjed selv, det var skikkelig ekkelt, men det gikk fint. Har lest om mange som har det når de er gravide også, som også har hatt konisering, og det har gått fint Lykke til
roannima Skrevet 29. januar 2008 #3 Skrevet 29. januar 2008 jeg fikk beskj om grov celledeling på første kontroll i graviditeten nå.,,dvs, fikk brev kort tid etter. ble innkalt på gynpol til bedre sjekk. der gikk de inn med mikroskop, sjekka opp, og viste seg at det var ikke deling i d hele tatt. gynekologen ble sint på fastlegen min som hadde gjennomført celleprøve på ei gravid dame da det IKKE skal gjøres om det ikke er synlige forandringer. og, jeg fikk beskjed om at hadde det vært en enorm celledeling der så skal det mye til før at de gjør noe før etter man har født. dette pga stor abortfare. Sikker på det er time til operasjon du har fått ? er det ikke bare en grundig undersøkelse du skalpå?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå