linn 80 Skrevet 29. januar 2008 #1 Skrevet 29. januar 2008 Hei dere! Jeg våkna inatt av en kraftig brennende magesmerte i øverste del av magen..jeg lå på siden også snudde jeg meg fort rundt på den andre siden,da fikk jeg akutt vondt i magen og ble kvalm og fikk hetetokter.måtte stå opp og drikke mye vann,det hjalp litt.men smertene sitter litt igjen litt utover dagen,men ikke så vonde...har skjedd meg en natt tidligere også for ca 1 uke siden.på akkurat samme måte .vet det ikke er noe farlig med fosteret,men noen andre her som har hatt samme type smerte?? noen forklaring på hva det kan være??
babysjuk82 Skrevet 29. januar 2008 #2 Skrevet 29. januar 2008 Langt på vei? Kan være en form av brystbrann.alt går saktere gjenom tarmen nå.når eg va gravid m dæm eg har,ha eg veldi ondt øverst i magen.d svei.jormora sa d va normalt.va en del magesyre som sjyltes d sa ho.pga tregere tarm.
linn 80 Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. januar 2008 takk for svar ) jeg er 9+6 idag..tenkte det kanskje var noe slikt noe ja..har du noen gode råd om hva jeg kan ta for det?
babysjuk82 Skrevet 29. januar 2008 #4 Skrevet 29. januar 2008 Æ kan ta feil om d e d,mem d hørtes kjent ut. Spis små hyppie måltider, medisin mot halsbrann.va ei hvit flaske på apoteke som hjalp meg.huske ik helt ka d hete,novalysyd elr nå sån.væsken va hvit.smakte æsj,men hjalp litt.
linn 80 Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. januar 2008 takk for hjelpa..) skjer det en gang til skal jeg ta meg en tur på apoteket..skader vel ikke å prøve det,selv om det kanskje ikke er det som er problemet..:-)
Yesss Skrevet 29. januar 2008 #6 Skrevet 29. januar 2008 Husk og være forsiktig med de medisinene som er mot magesyre, mange av dem skal ikke brukes av gravide. Var hvertfall lite jeg kunne bruke sist jeg var gravid. Spesielt Novaluzid mint . sjekk med lege først
linn 80 Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 29. januar 2008 ok.tusen takk :-) hadde du det samme problemet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå