Gå til innhold

da skal søknaden om....

Anbefalte innlegg

Skrevet

prøverør i det offentlige bli sendt. jeg har kontaktet gynekologen som jeg går til på volvat for å høre om de kunne sende søknaden nå. det skulle de. Jeg ga også beskjed om at de måtte ringe meg når den var sent slik at jeg visste at det faktisk var sendt. Så da er det bare å vente å se. jeg vet nesten 100% sikkert at vi ikke kommer til å få godkjennt, men jeg vet også at jeg kommer til å føle det som ett slag i tryne om den ikke blir det. jeg kommer til å bli veldig skuffet fordi jeg vet at det er så lenge til vi eventuellt kommer til å få råd til å gå til hausken

Videoannonse
Annonse
Skrevet

da håper jeg virkelig du hører noe fra volvat raskt og at søknaden godkjennes:) hvorfor skulle den ikke bli godkjent? :) masse lykke til og tvi tvi:!)

Skrevet

Fordi jeg har høy FSH (som er tyisk for kvinner i overgangsalderen, men jeg selv er berre 21 år). I det offentlige tar de ikke inn kvinner med en FSH på over 13, men jeg har hatt en på 17,7. I tillegg kommer de to SA'ene mine til å tale i mot meg. da tenker de at jeg klarer jo å bli gravid, men den eneste grunnen til at jeg ble gravid de to gangene var fordi jeg hadde vert gravid med jenten min som jeg hadde prøvd 2 år for å få.

Så jeg ligger tynnt an

Skrevet

uff så kjipt.. det er jo så urettferdig at kroppen ikke spiller på lag når du er så ung.. håper du får sjansen til å få IVF forsøk:)!!! de bør jo se på hvor ung du er og at du fortjener de mulighetene du kan få. det må jo være verdt forsøkene!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...