Mamma med to søte små Skrevet 29. januar 2008 #2 Skrevet 29. januar 2008 2190 kr eller 2290 kr, var ihvertfall det i fjor.
ApriIbaby Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. januar 2008 Ok. Så da var mitt impulskjøp på 1200 ikke så galt :-) *puster lettet ut*
Gjest Skrevet 30. januar 2008 #4 Skrevet 30. januar 2008 Det var jo kjempebillig. Det setet har vi - det er helt genialt.
ApriIbaby Skrevet 30. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. januar 2008 Har sjekket ennå litt og det var jo et knallkjøp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå